| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onterechte bestelling Vodafone, nu geblokkeerd!!
Onterechte bestelling Vodafone, nu geblokkeerd!!
Eind december werd er behalve ons mobiele abonnement, ook bijna 80 euro van onze bankrekening afgeschreven. Op oudejaarsdag gebeld. Ik werd niet geholpen omdat de rekening op naam van mijn man staat. Op zich kan ik dit begrijpen, als het toen opgelost was. Nou niets is minder waar. Mijn man kreeg te horen dat het een misverstand was van hem, want hij zou een BlackBerry besteld hebben. Mooi niet dus. Uiteindelijk was er iemand van de salesafdeling die inderdaad kon bevestigen dat wij de BlackBerry niet besteld hadden Wij dus het bedrag storneren en de inmiddels verzonden BlackBerry niet geaccepteerd. Kort daarna een smsje dat we niet genoeg saldo op onze rekening hadden
pff...........we hadden gestorneerd hoor. Hallo weet je nog? Het was een fout van die meneer van de salesafdeling. Heeft hij notabene zelf toegegeven. Hij wist niet hoe het kon, maar waarschijnlijk was er een scherm op zijn computer open blijven staan op zijn computer. Raar verhaal, maar goed, wij weer bellen het hele verhaal uitgelegd. Kregen we als antwoord dat we toch moesten betalen, zij zouden zorgen voor het terughalen van de reeds bestelde telefoon en wij een week later het geld terug zouden krijgen. Wij hebben uiteraard niet betaald. Laat Vodafone maar bewijzen dat we die BB besteld hebben! Een week later een brief gekregen dat we moesten zorgen voor betaling omdat we anders per 23/1/09 geblokkeerd zouden worden
Voor de 4e maal gebeld. Toen werd ons gemeld dat de BB inmiddels was aangekomen bij Vodafone en dat hij zou zorgen dat we niet geblokkeerd zouden worden per 23/1/09. En wat is nu het geval?????????? Jaja jullie raden het al. We zijn geblokkeerd!
Vanavond voor de 5e maal gebeld.......45 minuten aan de telefoon gehangen ( vanaf een vaste telefoon naar een mobiel klantenservice nummer..........pff pingping zo wordt het wel heel duur ) en nog niet geholpen. Die man die ons op 17/1/09 beloofde te zorgen dat we niet geblokkeerd zou worden, was er niet of niet bereikbaar. We kunnen hem morgen bellen. Benieuwd of ie er is
Ongeveer 5x doorverbonden en elke persoon ging nakijken of inderdaad de BB terug was en of die medewerkers op 31/12/08 en 17/1/09 ons gesproken had. Met andere woorden we werden van het kastje naar de muur gezonden. Helpppppppppp we willen alleen ons abonnement van 22,50 euro terug en geen BB. Is dat nu zo moeilijk?? 
-
WEBRELATIONSAA
Re: Onterechte bestelling Vodafone, nu geblokkeerd!!
Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het betreffende mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan zoek ik uit wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com
Antoine
Vodafone Web Relations
Dan zoek ik uit wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com
Antoine
Vodafone Web Relations