Pagina 1 van 1

kpn rekening

Geplaatst: 26 sep 2002 17:47
door louis migchels
bij de laatste kpn rekening zat een brief dat er de volgende keer een extra maan abonements geld wordt geind ik ben het heir niet mee eens vraag kan dit nou zo maar
het is voor de kpn een mooie extra .
niet iedereen is in staat om toch zo maar dat geld op te hoesten. reageer hier dan ook zoveel mogenlijk tegen!!!!!!!

Re: kpn rekening

Geplaatst: 17 mar 2003 21:12
door joyce
Nou ik heb die brief niet gehad, maar mijn rekeningen zijn iedere maand zo hoog, en ik weet 100% zeker dat die kosten niet van mij zijn!!! ook doen ze bij mij januari, februari, en maart op 1 rekening en dat iedere maand weer. en als je dan een specificatie aan vraagt dan zijn al die nummers die je gebeld zou hebben ALLEMAAL geschermd!!

Re: kpn rekening

Geplaatst: 17 mar 2003 21:26
door Scummie
Als het gaat om de vaste telefoon rekening..

Dan is het zo dat KPN heeft aangekondigd de abo kosten vooraf te innen. Eerst werd dat achteraf gedaan. Nu is het zo dat je abo kosten vooruit betaald en gesprekskosten achteraf.

Re: kpn rekening

Geplaatst: 21 mar 2003 21:19
door Ron
Is het verder nog niemand opgevallen dat behalve de twee maanden vooruitbetalen, de KPN nu ook een paar weken eerder factureert en incasseert, oorspronkelijk incasserden ze altijd rond de 27e, nu is dat in geleidelijke stappen vervroegd naar de 13 van de maand voorafgaande aan de twee maanden die je vooruitbetaald.
M.a.w. je betaalt op 13 maart al abonnementsgeld voor de maanden april en mei!
Je huur en andere maandlasten betaal je ook vooraf, maar dan wel op de 1e van de desbetreffende maand en niet nog bijna 3 weken daarvoor!
Ik heb KPN in januari al een brief gestuurd waarin ik mijn automatische incasso intrek en een acceptgiro wil, maar tot heden volgen ze het voorbeeld van UPC, niet reageren en gewoon weer incasseren.

Re: kpn rekening

Geplaatst: 02 okt 2003 21:35
door Arno
Ik heb mijn vaste aanlsuiting opgezegd, omdat ik KPN spuugzat was.
Krijg ik na mijn opzegging nog even de mededeling of ik nog even 2 maanden voorruit wil betalen, terwijl ik de komende 2 maanden geen abonnement meer heb. KPN stuurt een slotfactuur op en dan worden de evt. teveel betaalde kosten geretourneerd. Ik heb verteld dat ik daar niet mee akkoord ga. Ik heb enkel de schamele 4 euro's overgemaatk die ik werkelijk heb gebruikt toen ik het abonnement nog had en de 28 euro die ik voor de volgende termijn zou moeten betalen kunnen ze in hun k*nt steken.

Re: kpn rekening

Geplaatst: 03 okt 2003 12:24
door Sebas
Tja wat moet ik zeggen, KPN is gewoon heel agressief bezig en heeft totaal geen respect voor zijn klanten, dat is ook de reden dat er zoveel overstappen behalve dat andere providers veel goedkoper zijn.
Waarom bied KPN mensen die overgestapt zijn naar bv Tele2 of ACN een staatslot aan om terug te keren en zelf mensen die nog geen rekening hebben van 10 euro aan gesprekskosten?
Wat krijgen de klanten die KPN trouw blijven ervoor? Ja ik weet het wel, duurdere rekeningen omdat die staatsloten betaald moeten worden en tevens al die miljoenen aan reclame die het bedrijf uitgeeft.
Ik kan je vertellen dat in de toekomst ook de abonnementsprijzen door andere provider geint gaan worden, wanneer is afhankelijk van de OPTA maar voor 2007 schat ik zo.
In andere landen gebeurd dit zelfs al, maar Nederland staat onder streng toezicht van de OPTA en iedereen moet zich aan regels houden en dat is aan de ene kant ook goed want zo kan KPN ons niet al teveel kunstjes flikken waar ze toch al mee bezig zijn.
Ik kan via deze site reclame maken voor het bedrijf waar ik ONDER werk maar zo werkt het concept van ACN niet dus doe ik dat ook niet.
Ik wordt betaald voor klant behoud niet om klanten te werven, mochten jullie meer informatie willen kunnen jullie me altijd mailen.

Sebastiaan v/d Steenhoven
Voor meer informatie [email protected]
official ACN agent

Re: kpn rekening

Geplaatst: 03 okt 2003 12:45
door Gast
Als je nou niet stopt met reclame maken gaan we de Tros vragen je te weren van dit forum. Je mag geen reclame maken.

Hoop dat het nu duidelijk is en stop je hetze tegen ons bedrijf anders nemen we maatregelen.

J.Alders
KPN.

Re: kpn rekening

Geplaatst: 13 okt 2003 12:38
door Gast
Als jullie teveel klachten hebben met je huidige provider raad ik jullie gewoon aan om naar die provider tegaan die je wel bevalt.

Mochten jullie meer over ACN willen weten, dit is mijn emailadres [email protected]

Aangezien wij geen reclame maken mag ik niet meer vertellen.

Ik kan wel zeggen dat wij vanaf 1 november met een NIEUWE unieke actie komen waar geen concurrent (ook niet KPN of Tele2) tegen op kan.

Re: kpn rekening

Geplaatst: 16 okt 2003 11:55
door Aad
aangezien er ook mensen van KPN (J. Alders) naar dit forum kijken, zie een aantal berichten naar boven, zal ik mijn emailcorrespondentie met KPN hier ook even neerzetten, misschien dat er dan wel aandacht aan wordt geschonken.

In omgekeerde volgorde van verzending


Geachte mijnheer,

Vandaag heb ik een herinnering gekregen voor het de abonnementskosten voor de komende twee maanden. Zoals u hieronder kunt lezen ben ik het hier in het geheel niet mee eens.

Graag wil ik van u bevestigd krijgen de datum waarop de slotfactuur gestuurd zal worden en waarop ik de nog te betalen kosten retour ontvang. Ik heb er nl. geen vertrouwen in dat, als ik voor de komende twee maanden nog abonnementskosten betaal terwijl het abonnement is opgeheven, ik het teveel betaalde bedrag ooit nog terug krijg.

Tevens wil ik u erop wijzen , dat wanneer u klanten heeft die niet tevreden zijn en het abonnement opzeggen, het absoluut geen zin heeft om een machtiging voor automatische incasso mee te sturen. Weer eens een bewijs van de persoonlijke klantenbinding die KPN met de klanten heeft.

Ik zal het resterende bedrag pas overmaken, wanneer ik bevestigd heb gekregen wanneer ik de slotfactuur kan ontvangen.

Wanneer u deze email pas na 25 oktober beantwoord (zoals gebruikelijk bij KPN) en de betaaltermijn is dan inmiddels verlopen, valt dit niet aan mij te wijten.

Vr. gr.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: KPN Telecom [mailto:[email protected]]
Verzonden: woensdag 1 oktober 2003
Aan:
Onderwerp: Re: RE: Opzegging vaste aansluiting (KMM3324547V11030L0KM)

Geachte heer

Wij hebben begrip voor reactie.

Wanneer u uw aansluiting laat opheffen zult u eerst nog een reguliere
factuur ontvangen. Hierop zullen de nog gemaakte gesprekskosten staan
over de afgelopen periode en de abonnementskosten voor de komende twee
maanden.
Wij willen u vriendelijk verzoeken deze factuur te voldoen. Na deze
reguliere factuur zult u een slotfactuur ontvangen waarop eventueel
teveel betaalde kosten worden gecrediteerd.

De bovenstaande procedure is conform de algemene voorwaarde, die door u zijn geaccepteerd toen u de aansluiting aanvoeg. Wij vragen u dan ook vriendelijk deze voorwaarde te respecteren en de factuur te betalen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Marco Putmans
KPN




Original Message Follows:
------------------------
Geachte mevrouw,

Ik vind het onzin om eerst het gehele bedrag te betalen om vervolgens weer het grootste deel retour te moeten ontvangen. Daarnaast is mijn vertrouwen in uw organisatie zo geschaad, dat ik er niet blind op vertrouw dat ik ook daadwerkelijk de teveel betaalde kosten retour zal ontvangen.

Hierbij zeg ik u dan ook dat ik de gemaakte gebruikskosten zal betalen volgens de reguliere manier, en vervolgens zal ik uw slotfactuur afwachten en de dan nog eventueel openstaande kosten voldoen.

Met vriendelijke groet,



-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: KPN Telecom [mailto:[email protected]]
Verzonden: woensdag 24 september 2003 19:35
Aan:
Onderwerp: Re: Opzegging vaste aansluiting (KMM3317883V10515L0KM)

Geachte heer,

Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden.

Wanneer u uw aansluiting laat opheffen zult u eerst nog een reguliere factuur ontvangen. Hierop zullen de nog gemaakte gesprekskosten staan over de afgelopen periode en de abonnementskosten voor de komende twee maanden.
Wij willen u vriendelijk verzoeken deze factuur te voldoen. Na deze reguliere factuur zult u een slotfactuur ontvangen waarop eventueel teveel betaalde kosten worden gecrediteerd.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Willemijn van de Ven
KPN
----------------------------------




From:
To: [email protected]
Date: 9/23/2003 5:00:13 PM
Subject: Opzegging vaste aansluiting


Geachte mevrouw, mijnheer.

In augustus heb ik aan KPN telefonisch aangegeven dat ik mijn telefoonabonnement op wilde zeggen.

Ik kreeg te horen dat ik per 1 oktober het abonnement kon stopzetten, waarmee ik akkoord ging.

Nu ontvang ik van u een rekening waar naast de gemaakte kosten in juli en augustus nl ? 4.53 ook de abonnementskosten voor de volgende periode in staan.

U begrijpt dat ik alleen de ?4,53 zal betalen.



Ik heb mijn abonnement opgezegd bij KPN omdat ik de service van u waardeloos vindt. Op mijn vaste aansluiting ontving ik dag en nacht oproepen van een fax (aangezien jullie het oude faxnummer (026-***) van Intratuin Arnhem aan ons hebben gegeven). Ik heb meerdere malen verzocht een ander nummer te krijgen, maar ik kon zelf voor de kosten opdraaien. Daar ben ik dus niet mee akkoord gegaan. Ik heb nog meerder malen geopperd om oplossingen aan te bieden, maar ik ontving geen reactie uwerzijds. Tevens heb ik onenigheden met uw mobiele afdeling gehad, waar ik geen reacties kreeg op vragen, of niet teruggebeld werd terwijl wel beloofd was dit te doen.



Misschien kunt u dan nu wel begrijpen waarom ik niets meer met KPN te maken wil hebben.



Groeten,



En het allerleukste (naja ik kan er niet om lachen) is dat KPN nog even een briefje bij de herinnering doet of ik voortaan via incasso wil betalen, hoezo onpersoonlijk......

Re: kpn rekening

Geplaatst: 21 okt 2003 13:12
door christ.
Hallo joyce,
Als je wilt weten of jij wel die kosten gemaakt hebt dan mag je een gespecificeerde nota vragen alleen is het dan wel dat je daarvoor moet betalen, daarom zijn wij weggegaan en naar een andere provider gegaan. Als je hiervan meer wilt weten dat je kunt besparen en ook nog een gratis gespecificeerde rekening wilt ontvangen en een goede service en kwaliteit, neem dan contact met ons op! [email protected]
Succes christ. :wink:

Re: kpn rekening

Geplaatst: 21 okt 2003 15:08
door adje
Bel je jarenlang met KPN, nooit hoor je wat van ze. Ga je vervolgens naar een ander, bellen ze je binnen 2 dagen op om te vragen of je weer terug wilt komen.

DUS NIET.

Re: kpn rekening

Geplaatst: 23 okt 2003 21:06
door Freek
Beste Aad,

Mijn advies: niet betalen die rekening. Juridisch hoef je namelijk niet te betalen voor iets wat je ook niet gebruikt. En ook vooruit betalen is juridisch niet altijd goed te onderbouwen.

Het enige risico dat je loopt is dat je wordt afgesloten door KPN. Maar dat was volgens mij ook jouw bedoeling.

Freek Zandbergen
KPN

Re: kpn rekening

Geplaatst: 09 nov 2003 13:21
door Wies
Wij hebben onze vaste aansluiting per 1 november jl. ook opgezegd. Helaas hebben wij automatische incasso via de KPN en is er voor de maanden november en december het belbasisabonnenment en ADSL gewoon afgeschreven. Totaal 65 euro, waar ze geen recht op hebben. Als je hierover belt krijg je een "klantvriendelijke"medewerkster die zegt dat dit hun regels zijn en je het geld niet terugkrijgt. We moeten maar op de eindafrekening wachten en dan wordt het teveel betaalde bedrag na 2 maanden pas teruggestort. Hiermee ben ik niet akkoord gegaan. Na veel gediscussieer over een weer was de medewerkster, na veel zuchten, uiteindelijk bereid om aan de debiteurenafdeling door te geven dat ik het onacceptabel vond. Het geld heb ik nog niet terug.

Re: kpn rekening

Geplaatst: 20 nov 2003 20:02
door Michael-29
L.S.,

Ik heb indertijd het schitterende aanbod van KPN Mobile ook geaccepteerd en dus ook een nieuwe I-mode mogen ontvangen. Kort na ontvangst bleek al snel dat het toestel veel gadgets behuisde, en dat I-mode wederom een mooie truc is om mensen geld afhandig te maken, zonder ook maar enig produkt van waarde te leveren. Helaas bleek het onmogelijk om een bijpassende carkit te vinden, was bellen ook niet altijd mogelijk, maar kon ik "gelukkig" wel plaatjes en foto's downloaden (tegen laag tarief natuurlijk) en rare geluiden laten horen.

Bijna tegelijkertijd ben ik helaas in betalingsproblemen verzeilt, dit na een collectief ontslag/reorganisatie.
Bovenstaande is alleen geenzins reden voor KPN Mobile om coulance te tonen. Vooral door mijn eigen doorzettingsvermogen ben ik gelukkig op de goede weg om uit deze problemen te komen, en dus ook gewoon weer in staat om aan verplichtingen te voldoen.

In Juli heb ik bovenstaande ook proberen te communiceren naar KPN Mobile, maar uiteraard is dit schrijven kwijtgeraakt en dus niet als ontvangen verklaard. Ook telefonisch contact was alleen mogelijk als ik het bedrag z.s.m. zou voldoen.

Aktie KPN:
AFSLUITEN, REKENING VOOR 2 JAAR ABONNEMENT EISEN (tot 2006) (middels incasso), REKENING VOOR NIEUW TOESTEL EN METEEN HET NUMMER OPNIEUW BESCHIKBAAR STELLEN VOOR GEBRUIK.

Resultaat: Een rekening van rond de 700 euro, met daarbij 169 euro incassokosten !!!

Daar ik natuurlijk erg veel bezit en verdien is het logisch dat KPN Mobile zulke stappen neemt. Uiteraard zal ik de rekeningen maar snel betalen, anders dreigt men natuurlijk met beslaglegging etc.

ik hoop waarachtig dat KPN Mobile nog vele jaren winst zal maken m.b.v. deze methodes, maar......... als tegenprestatie zal ik mijn komende leven ervoor zorgdragen dat ikzelf NOOIT meer diensten zal afnemen van KPN, maar dat ook mijn omgeving alle contacten met KPN verbreekt of gaat verbreken! Gelukkig is het moment ook bijna daar dat vaste telefonie niet meer via KPN hoeft, kunnen we dat abonnement ook eindelijk beeïndigen.

BEDANKT KPN Mobile !!!

Re: kpn rekening

Geplaatst: 21 nov 2003 02:32
door Inter
Het wordt inderdaad tijd dat aan die monopolie praktijken is een keer eind aan komt .Net als in de VS gewoon naar een andere als het niet bevalt.
Dan houden ze vanzelf wel op om zo klantonvriendelijk te zijn.
Nu moet ik wel bij KPN blijven aangezien ik ook nog een vaste telefoonlijn moet hebben.Het enigste is UPC telefonie maar dat is ook al zo slecht.