Levering harde schijf hetnet
Geplaatst: 28 jan 2009 14:03
Nog steeds niets ontvangen van hetnet (de harde schijf)
Sinds december 2008 al het desbetreffende abonnement.
Verkooppunt gebeld van hetnet (omdat dit tegen lokaal tarief kan!!!!!) en zij herkende het probleem in lichte mate.
Zij gaven aan dat ik een brief met daarbij een copie van de eerste rekening naar het verkooppunt moest sturen.
Maand later nog steeds niets. Inmiddels een postzegel/printkosten en verschillende minuten aan onkosten lichten, maar dit is lijkt mij het bekende serviceprobleem van HETNET.
Lijkt mij dat daar weinig onderzoek voor nodig is om bij dit bedrijf de aantrekkingskracht van consumenten te vergroten ipv te verkleinen.
............gewoon even normale/betrouwbare en goedkopen service verlenen hetnet!!! Zorg ook even voor deskundige medewerkers!
Groet van een telleurgestelde HETNET klant.
Sinds december 2008 al het desbetreffende abonnement.
Verkooppunt gebeld van hetnet (omdat dit tegen lokaal tarief kan!!!!!) en zij herkende het probleem in lichte mate.
Zij gaven aan dat ik een brief met daarbij een copie van de eerste rekening naar het verkooppunt moest sturen.
Maand later nog steeds niets. Inmiddels een postzegel/printkosten en verschillende minuten aan onkosten lichten, maar dit is lijkt mij het bekende serviceprobleem van HETNET.
Lijkt mij dat daar weinig onderzoek voor nodig is om bij dit bedrijf de aantrekkingskracht van consumenten te vergroten ipv te verkleinen.
............gewoon even normale/betrouwbare en goedkopen service verlenen hetnet!!! Zorg ook even voor deskundige medewerkers!
Groet van een telleurgestelde HETNET klant.