vodafone met maffia praktijken
Geplaatst: 28 jan 2009 17:29
ook wij hebben problemen met vodafone. Ben al vanaf 2006 abon bij hun, nooit problemen gehad. Tot dat opeens de foon werd afgesloten. Wij hebben hier niks over opgestuurt gekregen. Wel dat het kontrakt zou worden beindigd. Ik heb hier een mailtje omdat daar precies instaat wat wij hebben gehad met die vodafone. Wij krijgen nooit een normaal antwoord. Als wij een half uur aan de lijn zitten te wachten, naar vodafone maastricht, dan krijg je dus iemand aan de foon. Wat heel vaak is gebeurt is dat ze zeggen, ow mevrouw we verbinden u even door, na ruim 3 kwartier gerpaat te hebben. En dan krijg je opeens een bandje te horen met, helaas zijn onze wachtijden zo lang probeerd u het later nogmaals, en hup de verbinding word verbroken. Hier de mail die wij hebben verzonden:
Zaterdag 10-01-2009
Geachte vodafone
Ik wil even reageren over de betalingen en afsluiting aan vodafone.
Ik ben afgesloten geweest voor een periode van ruim 3 maanden.
Dit kwam doordat er 1 rekening niet bij jullie was aangekomen.
Daar hebben ik geen bericht van mogen ontvangen. Ik werden pardoes afgesloten. Ik heb meenig maal kontakt gehad met vodafone,via mail en foon. Die konden mij niet verder helpen. Ze vertelde wel dat er rekeningen open stonden, die ben ik gelijk gaan betalen. Ook alle nieuwe rekeningen ben ik gaan betalen. Doordat er geen inkomsten bij mij binnen kwamen, doordat ik was afgesloten, stond er dus ook geen geld op de rekening, zodat er geen automatsicheincassos konden worden verwerkt. Ik hebb hier door ook extra kosten betaald voor de betalingen bij het GWK.
Ik heb toen kontakt gezocht met vodafone Maastricht. Daar werd mij medegedeeld dat er een bedrag van totaal 359.26 open stond. Als ik die zou betalen, dan zou de foon weer aangesloten worden.
Die ben ik dan ook gelijk gaan betalen. En wat een opluchting, de foon deed het weer.
Man wat was ik blij, zo kon ik weer verder met mijn werkzaamheden, want ik gebruik mijn foon merendeels voor verkoop en inkoop. Dat heb ik dus al die maanden niet kunnen doen,waardoor mijn inkomsten zijn gedaald.
Tot dat gisteren de foon het weer niet deed. Ik dacht, mischien is er een storing ofzow door de kouw. Maar wat bleek: ik was WEER afgesloten. Dus ik heb ongeveer 3 weken plezier gehad van de foon.
Ik heb mijn broertje laten bellen waarom we waren afgesloten. Tegen mijn broertje werd verteld dat er ene bedrag van oktber open stond. Mijn broertje belde mij op met dat verhaal. Ik zei tegen mijn broertje dat ik hier de rekening voor mij had dat dat betaald is. Mijn broertje belde vervolgens weer naar vodafone, toen zeiden ze dat inplaats van oktober november niet was betaald. Ook hier hebben wij bewijs van dat dat betaald is.
Nu zou ik graag willen weten wat jullie nou precies van ons willen??
Vanaf 25 augustus heb ik meer dan 900 euro overgemaakt naar jullie.
Graag zie ik ALLE uitdraaien van wat wij hebben verbruikt aan het bellen en smssen, ook hier klopt geen bal van. Want ik ben ruim 3 maanden afgesloten geweest, maar kreeg wel hoge kosten.
Ik heb al papieren binnen gekregen waarin staat dat alles betaald is vanaf 03-12-2006 t/m 17-11-2008.
Daar staat duidelijk in dat ALLES is betaald. Copie zit bij deze brief.
En ook heb ik een klacht over dat ik geen sms kon ontvangen voor het resterende beltegoed. Dus het was altijd maar gokken hoeveel ik had verbruikt. Afgelopen dinsdag of woensdag heb ik een van de medewerkers van vodafone aan de telefoon gehad <via 1200> met deze klacht. Hij vertelde mij dat hij het zou regelen dat ik via sms mijn verbruik weer kon opvragen. Ik weet niet wat hij heeft gedaan, mischien heeft hij iets anders doorgegeven zodat ik nu weer ben afgesloten. Ik hoop dat dat het probleem is, want ik heb de laatste paar maanden ik weet niet hoeveel geld overgamaakt naar jullie. Hij heeft mij niet verteld dat er een rekening open stond, wel hoeveel ik nog kon smssen en bellen, dat was ongeveer 17 euro.
Nu is mijn eis dat ik voor al deze problemen een terechte vergoeding krijg. Want ik ben meer dan twee jaar klant bij jullie en heb altijd netjes betaald, nog nooit problemen gehad. Pas toen dat gedoe met 1 rekening wat niet is aangekomen begon de ellende. Ik heb de laatste maanden ik weet niet hoeveel prepaykaarten gekocht om te bellen naar vodafone en naar Maastricht. Dit waren erge hooge kosten omdat het veel duurder is dan met abonnement bellen.
Ik heb op google gezocht naar KLACHTEN VODAFONE. En kwam daar tot de ontdekking dat ik niet de eenige ben die klachten heeft.
Gegevens van mij zijn;
0000000000
0000000000
Dat zijn de foonrs waar ik abb bij vodafone ben, daar kan je mij dus niet op bereiken.
Maar wel op het nr van een kennis van mij, want ik ben zelf afgesloten en heb totaal geen zin om weer prepayd kaarten te gaan kopen.
Ik wil graag een reaktie via telefoon op 0000000000 of via brief plus alle uitdraaien van verbruik terug gestuurt krijgen binnen 1 week.
Dat was de brief die wij hebben gemaild, waar wij dus helemaal geen reaktie op hebben gekregen. Ook hebben wij kotnakt gehad via MY VODAFONE, wat ook op niets uit liep.
Nu hebben wij gisteren op 28 januari te horen gekregen dat er een rekening openstaat van een half jaar geleden. Ik snap er echt helemaal niets meer van. Wij hebben al verschillende keren papieren opgevraagt waar af te lezen is waar wij al dat geld voor hebben moeten betalen. Er werd ons gezegt dat de rekening van januari zo hoog is, 245 euro, dat komt omdat wij zoveel hebben gebeld. nou daar klopt helemaal niets van.
Ik vind het dan ook zeer onbeschoft hoe wij zijn behandeld.
En ook vinden wij het erg raar dat geen een mens ons kan helpen in een vodafone bel winkel.
Wat kunnen wij hier aan doen. Wij zijn namelijk sinds vanmorgen weer afgesloten, voor wat??
Ze zouden ons een nieuwe rekening sturen dat wij deze maand geen aansluitkosten hoeven te betalen. Daar hebben wij tot afgelopen vrijdag op gewacht. Mevrouw eikenboom had ons dat meede gedeeld dat wij de aansluitkosten niet hoefden te betalen, zij vond het ook allemaal maar vreemd hoe die situatie is.
Wie kan ons helpen?????
Zaterdag 10-01-2009
Geachte vodafone
Ik wil even reageren over de betalingen en afsluiting aan vodafone.
Ik ben afgesloten geweest voor een periode van ruim 3 maanden.
Dit kwam doordat er 1 rekening niet bij jullie was aangekomen.
Daar hebben ik geen bericht van mogen ontvangen. Ik werden pardoes afgesloten. Ik heb meenig maal kontakt gehad met vodafone,via mail en foon. Die konden mij niet verder helpen. Ze vertelde wel dat er rekeningen open stonden, die ben ik gelijk gaan betalen. Ook alle nieuwe rekeningen ben ik gaan betalen. Doordat er geen inkomsten bij mij binnen kwamen, doordat ik was afgesloten, stond er dus ook geen geld op de rekening, zodat er geen automatsicheincassos konden worden verwerkt. Ik hebb hier door ook extra kosten betaald voor de betalingen bij het GWK.
Ik heb toen kontakt gezocht met vodafone Maastricht. Daar werd mij medegedeeld dat er een bedrag van totaal 359.26 open stond. Als ik die zou betalen, dan zou de foon weer aangesloten worden.
Die ben ik dan ook gelijk gaan betalen. En wat een opluchting, de foon deed het weer.
Man wat was ik blij, zo kon ik weer verder met mijn werkzaamheden, want ik gebruik mijn foon merendeels voor verkoop en inkoop. Dat heb ik dus al die maanden niet kunnen doen,waardoor mijn inkomsten zijn gedaald.
Tot dat gisteren de foon het weer niet deed. Ik dacht, mischien is er een storing ofzow door de kouw. Maar wat bleek: ik was WEER afgesloten. Dus ik heb ongeveer 3 weken plezier gehad van de foon.
Ik heb mijn broertje laten bellen waarom we waren afgesloten. Tegen mijn broertje werd verteld dat er ene bedrag van oktber open stond. Mijn broertje belde mij op met dat verhaal. Ik zei tegen mijn broertje dat ik hier de rekening voor mij had dat dat betaald is. Mijn broertje belde vervolgens weer naar vodafone, toen zeiden ze dat inplaats van oktober november niet was betaald. Ook hier hebben wij bewijs van dat dat betaald is.
Nu zou ik graag willen weten wat jullie nou precies van ons willen??
Vanaf 25 augustus heb ik meer dan 900 euro overgemaakt naar jullie.
Graag zie ik ALLE uitdraaien van wat wij hebben verbruikt aan het bellen en smssen, ook hier klopt geen bal van. Want ik ben ruim 3 maanden afgesloten geweest, maar kreeg wel hoge kosten.
Ik heb al papieren binnen gekregen waarin staat dat alles betaald is vanaf 03-12-2006 t/m 17-11-2008.
Daar staat duidelijk in dat ALLES is betaald. Copie zit bij deze brief.
En ook heb ik een klacht over dat ik geen sms kon ontvangen voor het resterende beltegoed. Dus het was altijd maar gokken hoeveel ik had verbruikt. Afgelopen dinsdag of woensdag heb ik een van de medewerkers van vodafone aan de telefoon gehad <via 1200> met deze klacht. Hij vertelde mij dat hij het zou regelen dat ik via sms mijn verbruik weer kon opvragen. Ik weet niet wat hij heeft gedaan, mischien heeft hij iets anders doorgegeven zodat ik nu weer ben afgesloten. Ik hoop dat dat het probleem is, want ik heb de laatste paar maanden ik weet niet hoeveel geld overgamaakt naar jullie. Hij heeft mij niet verteld dat er een rekening open stond, wel hoeveel ik nog kon smssen en bellen, dat was ongeveer 17 euro.
Nu is mijn eis dat ik voor al deze problemen een terechte vergoeding krijg. Want ik ben meer dan twee jaar klant bij jullie en heb altijd netjes betaald, nog nooit problemen gehad. Pas toen dat gedoe met 1 rekening wat niet is aangekomen begon de ellende. Ik heb de laatste maanden ik weet niet hoeveel prepaykaarten gekocht om te bellen naar vodafone en naar Maastricht. Dit waren erge hooge kosten omdat het veel duurder is dan met abonnement bellen.
Ik heb op google gezocht naar KLACHTEN VODAFONE. En kwam daar tot de ontdekking dat ik niet de eenige ben die klachten heeft.
Gegevens van mij zijn;
0000000000
0000000000
Dat zijn de foonrs waar ik abb bij vodafone ben, daar kan je mij dus niet op bereiken.
Maar wel op het nr van een kennis van mij, want ik ben zelf afgesloten en heb totaal geen zin om weer prepayd kaarten te gaan kopen.
Ik wil graag een reaktie via telefoon op 0000000000 of via brief plus alle uitdraaien van verbruik terug gestuurt krijgen binnen 1 week.
Dat was de brief die wij hebben gemaild, waar wij dus helemaal geen reaktie op hebben gekregen. Ook hebben wij kotnakt gehad via MY VODAFONE, wat ook op niets uit liep.
Nu hebben wij gisteren op 28 januari te horen gekregen dat er een rekening openstaat van een half jaar geleden. Ik snap er echt helemaal niets meer van. Wij hebben al verschillende keren papieren opgevraagt waar af te lezen is waar wij al dat geld voor hebben moeten betalen. Er werd ons gezegt dat de rekening van januari zo hoog is, 245 euro, dat komt omdat wij zoveel hebben gebeld. nou daar klopt helemaal niets van.
Ik vind het dan ook zeer onbeschoft hoe wij zijn behandeld.
En ook vinden wij het erg raar dat geen een mens ons kan helpen in een vodafone bel winkel.
Wat kunnen wij hier aan doen. Wij zijn namelijk sinds vanmorgen weer afgesloten, voor wat??
Ze zouden ons een nieuwe rekening sturen dat wij deze maand geen aansluitkosten hoeven te betalen. Daar hebben wij tot afgelopen vrijdag op gewacht. Mevrouw eikenboom had ons dat meede gedeeld dat wij de aansluitkosten niet hoefden te betalen, zij vond het ook allemaal maar vreemd hoe die situatie is.
Wie kan ons helpen?????