Rofra Home levert beschadigde tafel en weigert verdere actie
Geplaatst: 29 jan 2009 16:42
Bij Rofra Home te leiderdorp een salontafel (IQ11783) besteld. Deze wordt bezorgd tijdens onze verhuizing op het nieuwe adres. We kijken bij aflevering op 27 november 2008 of de tafel heel is en zien over het hoofd dat de hoek van de glasplaat is beschadigd. Ik tracht nog de leveranciers op de parkeerplaats achterna te lopen, doch ze zijn met spoed vertrokken. Ik bel direct Rofra Home en maak melding van de schade. Rofra Home Leiderdorp zegt dat ik een schadeformulier in moet vullen hetgeen zijn toesturen en dat het goed zal komen. Formulier is ingevuld en Rofra Home laat 6 1/2 week niets van zich horen. Ik heb gebeld, Rofra zegt toe het geval te zullen bespreken. Enkele dagen later krijg ik een Email waarin wordt beweerd dat de tafel op 26 november is geleverd en dat in de algemene voorwaarden staat dat ik dit direct had moeten constateren en dat er geen verhaal mogelijk is.
Ik protesteer hiertegen , met name omdat mijn verhaal totaal niet is gelezen en zij zich vergissen in de afleverdatum. Krijg weer geen reactie tot ik bel. Rofra stuurt intussen een mail waarin zijn bij hun standpunt blijven.
Rofra Home kan dit volgens mij niet maken en moet de glasplaat vervangen. Kan iemand mij vertellen welke actie ik nu nog kan ondernemen?
Frans
Ik protesteer hiertegen , met name omdat mijn verhaal totaal niet is gelezen en zij zich vergissen in de afleverdatum. Krijg weer geen reactie tot ik bel. Rofra stuurt intussen een mail waarin zijn bij hun standpunt blijven.
Rofra Home kan dit volgens mij niet maken en moet de glasplaat vervangen. Kan iemand mij vertellen welke actie ik nu nog kan ondernemen?
Frans