dubieuze klantnummer ziggo
Geplaatst: 29 jan 2009 19:41
Sinds de overgang van @Home naar Ziggo heb ik schijnbaar twee klantnummers met even zo vele facturen tenminste volgens mijn bankafschriften.Het ene nummer met de daarbij behorende factuur is terug te zien op mijn Ziggo (specificatie overzicht) het twee (spook) klantnummer is nergens terug te vinden en dus ook geen specificatie factuur volgens mij kun je ook maar een klantnummer hebben.Ik heb hierover een klacht ingediend zowel via de website als schriftelijk en bij die brief een rode kaart om de auto.incasso te stoppen gevoegd,en een verzoek gedaan om het door mij teveel betaalde terug te storten.Daar ik vermoed dat dit niet gaat lukken heb ik het laatste factuur laten storneren.Voortaan stuurt men mij maar een acceptgiro.
Als reactie op mijn klacht stuurt Ziggo maar een factuuroverzicht en verder wordt er geen woord gerept over het vreemde klantnummer.Twee dagen later vallen er vijf brieven van Ziggo in de bus waarvan drie exact de zelfde en een wijzigingoverzicht en een beeindigingoverzicht en U raad het al van twee verschillende klantnummers.Conclusie het is een gigantische administratieve bende bij Ziggo het enige wat bij Ziggo goed werkt is het graaien op bankrenkeningen van klanten.
Als reactie op mijn klacht stuurt Ziggo maar een factuuroverzicht en verder wordt er geen woord gerept over het vreemde klantnummer.Twee dagen later vallen er vijf brieven van Ziggo in de bus waarvan drie exact de zelfde en een wijzigingoverzicht en een beeindigingoverzicht en U raad het al van twee verschillende klantnummers.Conclusie het is een gigantische administratieve bende bij Ziggo het enige wat bij Ziggo goed werkt is het graaien op bankrenkeningen van klanten.