Vodafone stuurt te hoog factuur op.
Geplaatst: 30 jan 2009 14:26
zoals sommigen hier weten maakt vodafone gebruik van myvodafone. hierin kan je zien hoeveel tegoed je hebt en wat je verbruikt hebt. daarnaast kan je ook kijken tot hoever je buiten je budget bent en wat de kosten daarbij zijn....dacht ik.
eergisteren ontving ik mijn factuur van january van vodafone met een bedrag van 88 euro wat ik aan hun moest betalen. terwijl in myvodafone staat dat ik maar 1 euro en 47 cent over mijn tegoed ben! en dat ik zelfs nog 47 cent beltegoed heb ( 1.47 kwam door internet )
maar dan krijg je de factuur met 88 euro binnen. maar dat kan toch niet ! je hoort als klant goed geinformeert te worden. want op hun site staat dat alles redelijk accuraat is !. NIET DUS. het voelt alsof vodafone denkt dat ze hun klanten niet hoeven te informeren.
als ik over mijn tegoed zat, had vodafone my moeten informeren. en mij niet het idee geven dat ik nog tegoed heb. dan kon ik ook rekening mee houden en stoppen met bellen/smsen. maar helaas is dit niet gebeurt. ik heb zelfs een screenshot van myvodafone waar mijn tegoed word weergegeven voor het geval ze het veranderen.
weet iemand wat ik kan doen ? ik had altijd vertrouwen in vodafone, maar helaas valt het me nu tegen... en ik ben niet van plan om 88 euro te betalen terwijl ik normaal elke maand 30 euro betaal en niet correct geinformeerd word over mijn tegoed.
ik heb vodafone geemailed. maar ze antwoorden maar niet.
eergisteren ontving ik mijn factuur van january van vodafone met een bedrag van 88 euro wat ik aan hun moest betalen. terwijl in myvodafone staat dat ik maar 1 euro en 47 cent over mijn tegoed ben! en dat ik zelfs nog 47 cent beltegoed heb ( 1.47 kwam door internet )
maar dan krijg je de factuur met 88 euro binnen. maar dat kan toch niet ! je hoort als klant goed geinformeert te worden. want op hun site staat dat alles redelijk accuraat is !. NIET DUS. het voelt alsof vodafone denkt dat ze hun klanten niet hoeven te informeren.
als ik over mijn tegoed zat, had vodafone my moeten informeren. en mij niet het idee geven dat ik nog tegoed heb. dan kon ik ook rekening mee houden en stoppen met bellen/smsen. maar helaas is dit niet gebeurt. ik heb zelfs een screenshot van myvodafone waar mijn tegoed word weergegeven voor het geval ze het veranderen.
weet iemand wat ik kan doen ? ik had altijd vertrouwen in vodafone, maar helaas valt het me nu tegen... en ik ben niet van plan om 88 euro te betalen terwijl ik normaal elke maand 30 euro betaal en niet correct geinformeerd word over mijn tegoed.
ik heb vodafone geemailed. maar ze antwoorden maar niet.