Spammen door de DSB Bank Update
Geplaatst: 31 jan 2009 09:40
Het lijkt er op dat de DSB Bank alleen telefonisch wenst te communiceren. De laatste dagen gaat om de zoveel tijd mijn vaste nummer en mijn mobiel. Omdat ze niet aan nummerherkening doen neem ik niet op en krijg dan ook binnen 10 seconden een sms bericht dat ik onmiddellijk contact moet opnemen. Binnen twee minuten heb ik ook een e-mail binnen met dat verzoek.
Ik heb dat vorig jaar 1 keer gedaan en werd geconfronteerd met een uiterste aggressieve dame met een zoete naam die mij met van alles en nog wat bedreigde. Ik had ook sterk de indruk, gezien de manier van vragen dat het gesprek werd opgenomen zonder aankondiging/waarschuwing vooraf wat volgens mij niet mag.
Op mijn schriftelijke correspondentie wordt al 3 jaar niet gereageerd.
Volgens mij is dit spammen. Mijn vraag is of ik de enige ben en wil dan ook graag ervaringen uitwisslen voor er aangifte van spammen kan worden gedaan.
Aanvulling (via spamklacht.nl):
Wat is spam?
Ongevraagde berichten die u via e-mail, via uw mobiele telefoon (SMS of MMS) of via een ander elektronisch kanaal ontvangt, worden ook wel 'spam' genoemd. Ook het ongevraagd versturen van faxen of het bellen met een automatisch oproepsysteem (dan wordt door een computer gebeld) vallen hieronder.
UPDATE:
Wat ik was vergeten te melden is dat ik in een juridische procedure ben met de DSB bank (u kunt vast wel raden waarom, iets met Hollands Welvaren en aandelenlease etc). Ik heb ik 2005 al aangegeven dat ik alleen schriftelijk wil communiceren en niet eventjes alles met (opgenomen) telefoongesprekjes regelen.
Ik heb dat vorig jaar 1 keer gedaan en werd geconfronteerd met een uiterste aggressieve dame met een zoete naam die mij met van alles en nog wat bedreigde. Ik had ook sterk de indruk, gezien de manier van vragen dat het gesprek werd opgenomen zonder aankondiging/waarschuwing vooraf wat volgens mij niet mag.
Op mijn schriftelijke correspondentie wordt al 3 jaar niet gereageerd.
Volgens mij is dit spammen. Mijn vraag is of ik de enige ben en wil dan ook graag ervaringen uitwisslen voor er aangifte van spammen kan worden gedaan.
Aanvulling (via spamklacht.nl):
Wat is spam?
Ongevraagde berichten die u via e-mail, via uw mobiele telefoon (SMS of MMS) of via een ander elektronisch kanaal ontvangt, worden ook wel 'spam' genoemd. Ook het ongevraagd versturen van faxen of het bellen met een automatisch oproepsysteem (dan wordt door een computer gebeld) vallen hieronder.
UPDATE:
Wat ik was vergeten te melden is dat ik in een juridische procedure ben met de DSB bank (u kunt vast wel raden waarom, iets met Hollands Welvaren en aandelenlease etc). Ik heb ik 2005 al aangegeven dat ik alleen schriftelijk wil communiceren en niet eventjes alles met (opgenomen) telefoongesprekjes regelen.