vervolg op geplaatste klacht van 28-02-2003
Geplaatst: 11 mar 2003 19:42
Beste Radar,
Allereerst gaat het hier niet om een opzegging,maar om het aflopen en verlengen van mijn contract bij Ben/ T-Mobile.
Dus de adviezen om alsnog mijn contract schriftelijk op te zeggen, zijn niet van toepassing.
Nogmaals:
Als je een contract(Ben-vaak) hebt lopen tot 24-11-02 en en per 10-10-02 een nieuwe contract(Ben-enorm) geregeld hebt, hoe is het dan mogelijk dat men mij tot op de dag van vandaag wil laten betalen voor beide contracten?
Men verwijst mij van klantenservice naar incasso en andersom, op deze manier kom ik niet verder. Tevens heb ik nog steeds geen herberekening ontvangen. Wel krijg ik nog steeds rekeningen cq aanmaningen toegestuurd en ben ik vandaag afgesloten! Ze dreigen zelfs om mijn gegevens door te geven aan Preventel waardoor ik mij niet bij andere providers aan kan melden. Ik probeer er op deze manier aandacht voor te vragen/ krijgen, en hoop dat Radar mij hier verder mee kan helpen.
Allereerst gaat het hier niet om een opzegging,maar om het aflopen en verlengen van mijn contract bij Ben/ T-Mobile.
Dus de adviezen om alsnog mijn contract schriftelijk op te zeggen, zijn niet van toepassing.
Nogmaals:
Als je een contract(Ben-vaak) hebt lopen tot 24-11-02 en en per 10-10-02 een nieuwe contract(Ben-enorm) geregeld hebt, hoe is het dan mogelijk dat men mij tot op de dag van vandaag wil laten betalen voor beide contracten?
Men verwijst mij van klantenservice naar incasso en andersom, op deze manier kom ik niet verder. Tevens heb ik nog steeds geen herberekening ontvangen. Wel krijg ik nog steeds rekeningen cq aanmaningen toegestuurd en ben ik vandaag afgesloten! Ze dreigen zelfs om mijn gegevens door te geven aan Preventel waardoor ik mij niet bij andere providers aan kan melden. Ik probeer er op deze manier aandacht voor te vragen/ krijgen, en hoop dat Radar mij hier verder mee kan helpen.