vervolg eetkamertafel visje12
Geplaatst: 02 feb 2009 18:38
Het is ECHT ECHT ECHT waar!!!! Wij hebben de schade die we hadden aan het ene inlegblad netjes gemeld via het gedownloade formulier. We kregen netjes bericht terug of we ook foto's wilden nemen van het inlegblad. Dat hebben we gedaan. Nou, denken we: ben benieuwd wat ze gaan doen. Het antwoord van de brief van Rofra Home zal ik letterlijk voor jullie citeren:
"' Uit de klachtomschrijving maken wij op, dat er een stuk uit de rand van het tussenblad eraf is gebroken. De meubelen zijn geleverd op 18 december 2008. U heeft getekend voor goede staat ontvangen. Volgens artikel 5 van onze leveringsvoorwaarden dient u gebreken en uiterlijke tekortkomingen tijdens levering te controleren. Wij moeten deze klacht dan ook helaas afwijzen. Met vriendelijke groeten, namens rofra home, mw. J. Berdo, hoofd afdeling service""
Hier kunnen we het dan mee doen!!!!!! Nou vraag ik je!!!!! Wat een vervelend BEDRIJF. Sorry voor dit taalgebruik, maar ik heb er geen andere woorden voor.
Een voorbeeld voor Rofra: Ik heb ooit een glazen tafel besteld bij een bedrijf; heb toen ook getekend voor goede ontvangst. Even later bleek er een stukje glas te ontbreken. Niets aan de hand en heb gewoon een nieuwe tafel gekregen. EN ZO HOORT HET!!!!!!! Kunnen zij een voorbeeld aan nemen.
"' Uit de klachtomschrijving maken wij op, dat er een stuk uit de rand van het tussenblad eraf is gebroken. De meubelen zijn geleverd op 18 december 2008. U heeft getekend voor goede staat ontvangen. Volgens artikel 5 van onze leveringsvoorwaarden dient u gebreken en uiterlijke tekortkomingen tijdens levering te controleren. Wij moeten deze klacht dan ook helaas afwijzen. Met vriendelijke groeten, namens rofra home, mw. J. Berdo, hoofd afdeling service""
Hier kunnen we het dan mee doen!!!!!! Nou vraag ik je!!!!! Wat een vervelend BEDRIJF. Sorry voor dit taalgebruik, maar ik heb er geen andere woorden voor.
Een voorbeeld voor Rofra: Ik heb ooit een glazen tafel besteld bij een bedrijf; heb toen ook getekend voor goede ontvangst. Even later bleek er een stukje glas te ontbreken. Niets aan de hand en heb gewoon een nieuwe tafel gekregen. EN ZO HOORT HET!!!!!!! Kunnen zij een voorbeeld aan nemen.