Alice internet word de slechtste internet provider 2009
Geplaatst: 02 feb 2009 21:15
Dit jaar gaat Alice internet Ziggo en KPN internet met glans passeren
Inmiddels ben ik (helaas) nog alice klant en is de service, administratie en personeel echt zwaar onder niveau, zo laag dat t nog amper te meten is.
Even een korte omschrijving van mijn stiautie en problemen:
juli 2008, aanvraag alice internet
juli 2008 brief van alice begin augusutus werkt u internet
augustus 2008, oplever data niet behaald
augustus 2008 oplever data 2 dagen later
augustus 2 dagen later geen internet
melding gemaakt zo geregeld worden
weer een week laten in augusutus 2008 gebeld geen internet
hun antwoord u heeft t verkeerd aangesloten ( ben ict-er )
tuurlijk lekker makkelijk.
Augustus weer einde van de maand gebeld was weer niet terug gebeld
doen ze zo ie zo toch niet, ja alleen om je extra rommel te verkopen.
eind augustus ik over de **** kpn zal de lijn komen meten
september kpn eindelijk na weer 3 x gebeld te hebben van alice voor een lijnmeting. geen signaal kabel beschadigd, niet mijn probleem en ook niet mijn oorzaak. oplossing andere kabel gebruikt door KPN.
gevolg telefoonnota van 136 euro klantenservice alice
het volgende ik wilde ook bellen bij het internetten dus ik alice gebeld. antwoord ja meneer dit kan dan moet u uw huidige abonnement opzeggen, dan moet u wachten tot de lijn vrijgegeven is, dan doet u een nieuwe aanvraag en dan binnen 4-6 weken heeft u weer internet. Erg dom als je je bestaande klant adviseert op te zeggen, 2 mnd zonder internet te zitten en dan weer klant worden, en weer aansluit en lijnactivatiekosten betalen ( heb geen kpn abonnement )
dus mijn eindconclussie doen we dus maar niet.
Eind november word ik gebeld door een extern bureau wat extra aanbiedingen verkoopt aan bestaande alice klanten. Ik kon dus kosteloos omzetten van alice easy naar alice comfort en ik zou ook nog een gratis dect telefoon krijgen. en de 1e 3 mnd geen meerkosten. ivm dat easy 19,95 per maand is en comfort 29,95 leuk voordeel dus ik besteld
Half december nog geen bevestiging ik gebeld met alice en die wisten van niks, en rgatis telefoons gaven ze al helemaal niet weg. dus het was niet goed gegaan.
1 week later een brief, welkom bij alice bla bla bla u gaat over naar alice comfort en wij streven ernaar dit 1 janauari 2009 geregeld te hebben. u ontvangt voor op,evering uw nieuwe telefoonnummer.
raar want die actie hadden ze niet
4 dagen later de postbode met een dect telefoon :S:S
Als u nog snapt snap ik ook t ook nog
na goed 1 janauri geen telefoon
2,3,4,5,6, ook niet
ik gebeld, nee meneer u heeft niks besteld en u kan niet overstappen en hoe u aan die telefoon komt wij weten t niet, wij geven die niet weg.
a fijn ze gingen t verder nakijekn
de week erop een brief, met bedankt voor het plaatsen van uw order uw telefoon zal per 1 fabruari 2009 werken
inmiddels 2 februari en u raad het geen telefoon. dus weer gebeld met het fijne 0900 ( maak de alice directeur rijk nummer ) en nee was niks bekend.
afgelopen donderdagavond word ik gebeld door het zelfde bureau waar ik de gratis van telefoon heb gehad en 3 mnd gratis alice comfort, of ik misschien als alice easy gebruiker over wil stappen naar comfort en 3 mnd gratis en dan kreeg een gratis dect telefoon bij. ik heb die mevrouw even uitgelachen en haar het verhaal verteld, en ze beaamde dat er veel klachten over alice, dat de service slecht is en dat ze afspraken totaal niet nakomen en dat je maar moet bellen met een duur 0900 nummer.
Vandaag een brief gehad van alice dat ik weer welkom word geheten en dat ik me easy om wil zetten in comfort
en dat ik per 1 april 2009 kan gaan bellen met alice
na nu ben natuurlijk niet van gisteren en gezien datum zal ik uhm van alice maar niet serieus nemen ( 1 april grap )
beste alice directeur ik weet dat je dit leest, het is een zooitje bij je en je personeel moet je is memo's geven met acties en lopende zaken en ze geen kolder laten verkopen.
het is toch van de zotte dat ik hier 7 brieven heb liggen op alice briefpapier met 4 x welkom als klant en 4 x een toezegging voor bellen
en allerlei andere onzin.
en nog een tip op uw 0900 nummer als je belt met vragen over je rekening dan zeggen ze dat je moet schrijven, zet dan GVD ook niet op je factuur die je verstuurd naar je klante, heb je vragen over je factuur bel 0900- alice licht je op nummer.
En als er nou iemand is van of bij Alice die dit ook onacceptabel vind
neem dan contact met me op hoe we dit nu eindelijk is gaan oplossen
[email protected]
maar goed, alice belt zo ie zo nooit terug en reageert ook niet op emails dus de ballen hebben om dit op te lossen zal er bij alice wel niet in zitten. triest en zielig
inmiddels zijn 3 vrienden al op advies bij jullie weggegaan en er zullen er nog vele volgen, want ik ben betalende klant, en wens goede service en het geen wat me beloofd is en wat we over één gekomen nu inmiddels in 4 brieven bevestigs maar jullie maken het niet waar
Er zijn zat andere mensen met gezeur bij jullie en klachten en ik adviseer ze lekker t contract op te zeggen want waarom betalen voor iets wat je toch krijgt
zakken vullen doe ik liever bij mezelf en niet bij de alice directeur,
dus directeur of leidinggevende van alice, los dit en neem contact met me op me email is bekend zie hierboven.
met vriendelijke groeten
Robin
Inmiddels ben ik (helaas) nog alice klant en is de service, administratie en personeel echt zwaar onder niveau, zo laag dat t nog amper te meten is.
Even een korte omschrijving van mijn stiautie en problemen:
juli 2008, aanvraag alice internet
juli 2008 brief van alice begin augusutus werkt u internet
augustus 2008, oplever data niet behaald
augustus 2008 oplever data 2 dagen later
augustus 2 dagen later geen internet
melding gemaakt zo geregeld worden
weer een week laten in augusutus 2008 gebeld geen internet
hun antwoord u heeft t verkeerd aangesloten ( ben ict-er )
tuurlijk lekker makkelijk.
Augustus weer einde van de maand gebeld was weer niet terug gebeld
doen ze zo ie zo toch niet, ja alleen om je extra rommel te verkopen.
eind augustus ik over de **** kpn zal de lijn komen meten
september kpn eindelijk na weer 3 x gebeld te hebben van alice voor een lijnmeting. geen signaal kabel beschadigd, niet mijn probleem en ook niet mijn oorzaak. oplossing andere kabel gebruikt door KPN.
gevolg telefoonnota van 136 euro klantenservice alice
het volgende ik wilde ook bellen bij het internetten dus ik alice gebeld. antwoord ja meneer dit kan dan moet u uw huidige abonnement opzeggen, dan moet u wachten tot de lijn vrijgegeven is, dan doet u een nieuwe aanvraag en dan binnen 4-6 weken heeft u weer internet. Erg dom als je je bestaande klant adviseert op te zeggen, 2 mnd zonder internet te zitten en dan weer klant worden, en weer aansluit en lijnactivatiekosten betalen ( heb geen kpn abonnement )
dus mijn eindconclussie doen we dus maar niet.
Eind november word ik gebeld door een extern bureau wat extra aanbiedingen verkoopt aan bestaande alice klanten. Ik kon dus kosteloos omzetten van alice easy naar alice comfort en ik zou ook nog een gratis dect telefoon krijgen. en de 1e 3 mnd geen meerkosten. ivm dat easy 19,95 per maand is en comfort 29,95 leuk voordeel dus ik besteld
Half december nog geen bevestiging ik gebeld met alice en die wisten van niks, en rgatis telefoons gaven ze al helemaal niet weg. dus het was niet goed gegaan.
1 week later een brief, welkom bij alice bla bla bla u gaat over naar alice comfort en wij streven ernaar dit 1 janauari 2009 geregeld te hebben. u ontvangt voor op,evering uw nieuwe telefoonnummer.
raar want die actie hadden ze niet
4 dagen later de postbode met een dect telefoon :S:S
Als u nog snapt snap ik ook t ook nog
na goed 1 janauri geen telefoon
2,3,4,5,6, ook niet
ik gebeld, nee meneer u heeft niks besteld en u kan niet overstappen en hoe u aan die telefoon komt wij weten t niet, wij geven die niet weg.
a fijn ze gingen t verder nakijekn
de week erop een brief, met bedankt voor het plaatsen van uw order uw telefoon zal per 1 fabruari 2009 werken
inmiddels 2 februari en u raad het geen telefoon. dus weer gebeld met het fijne 0900 ( maak de alice directeur rijk nummer ) en nee was niks bekend.
afgelopen donderdagavond word ik gebeld door het zelfde bureau waar ik de gratis van telefoon heb gehad en 3 mnd gratis alice comfort, of ik misschien als alice easy gebruiker over wil stappen naar comfort en 3 mnd gratis en dan kreeg een gratis dect telefoon bij. ik heb die mevrouw even uitgelachen en haar het verhaal verteld, en ze beaamde dat er veel klachten over alice, dat de service slecht is en dat ze afspraken totaal niet nakomen en dat je maar moet bellen met een duur 0900 nummer.
Vandaag een brief gehad van alice dat ik weer welkom word geheten en dat ik me easy om wil zetten in comfort
en dat ik per 1 april 2009 kan gaan bellen met alice
na nu ben natuurlijk niet van gisteren en gezien datum zal ik uhm van alice maar niet serieus nemen ( 1 april grap )
beste alice directeur ik weet dat je dit leest, het is een zooitje bij je en je personeel moet je is memo's geven met acties en lopende zaken en ze geen kolder laten verkopen.
het is toch van de zotte dat ik hier 7 brieven heb liggen op alice briefpapier met 4 x welkom als klant en 4 x een toezegging voor bellen
en allerlei andere onzin.
en nog een tip op uw 0900 nummer als je belt met vragen over je rekening dan zeggen ze dat je moet schrijven, zet dan GVD ook niet op je factuur die je verstuurd naar je klante, heb je vragen over je factuur bel 0900- alice licht je op nummer.
En als er nou iemand is van of bij Alice die dit ook onacceptabel vind
neem dan contact met me op hoe we dit nu eindelijk is gaan oplossen
[email protected]
maar goed, alice belt zo ie zo nooit terug en reageert ook niet op emails dus de ballen hebben om dit op te lossen zal er bij alice wel niet in zitten. triest en zielig
inmiddels zijn 3 vrienden al op advies bij jullie weggegaan en er zullen er nog vele volgen, want ik ben betalende klant, en wens goede service en het geen wat me beloofd is en wat we over één gekomen nu inmiddels in 4 brieven bevestigs maar jullie maken het niet waar
Er zijn zat andere mensen met gezeur bij jullie en klachten en ik adviseer ze lekker t contract op te zeggen want waarom betalen voor iets wat je toch krijgt
zakken vullen doe ik liever bij mezelf en niet bij de alice directeur,
dus directeur of leidinggevende van alice, los dit en neem contact met me op me email is bekend zie hierboven.
met vriendelijke groeten
Robin