Zanussi wasmachine (electrolux)
Geplaatst: 02 feb 2009 21:41
ik heb afgelopen week een een wasmachine gekocht (28-1-9)
nu is hij al kapot geen enkele was gedraaid alleen een "schoonmaak draai" gedaan. Maar daar ging het mis.
Vanochtend gebeld met electrolux. Daar zeiden ze dat ze een aantal gegevens nodig hadden. Prima dat zijn zo de regels. helaas had ik die gegevens niet bij de hand en kon ik niet echt een afspraak met hen maken.
Door de vrouw die ik aan de telefoon had werd mij verteld dat als ik voor 6 uur zou bellen er als nog een afspraak gemaakt kon worden voor morgen.
Ik na mijn werk als een gek naar huis gegaan om te bellen met alle informatie.
De vrouw die ik toen aan de telefoon kreeg zei het brutaal tja een afspraak maken voor morgen gaat niet. Tja niets aan te doen Misschien kunnen ze woensdag langs komen maar ga er maar vna uit dat het nog wel na het weekend kan worden!
Ik boos mij was verteld omdat de wasmachine binnen 8 dagen kapot was er een spoed reparatie gepland zou worden op voorwaarde dat ik de hele dag thuis moest zijn van 8 tot 5.
Ik dus Speciaal daarvoor een dag vrij gevraagd en nu is het voor niets nu gaan ze me bellen wanneer het wel kan.
Wat is dit in godsnaam voor service.
Kan ik door deze slechte voorlichting en slechte service verlening de wasautomaat retouneren aan de leverancier en mijn geld terug vragen?
Want ik heb er nu al geen vertrouwen in als ze mij niet eens goed kunnen voorlichten of een normale spoed repartie kunnen plannen. En een wasmachine tijdens de eerste wasbeurt al kapot gaat?
Daarbij is het normaal dat bij intaleren er water komt uit de wasmachine?
Nu zit ik zonder een wasmachine net na een verhuizing dat is niet echt prettig want er moet genoeg gewassen worden.
nu is hij al kapot geen enkele was gedraaid alleen een "schoonmaak draai" gedaan. Maar daar ging het mis.
Vanochtend gebeld met electrolux. Daar zeiden ze dat ze een aantal gegevens nodig hadden. Prima dat zijn zo de regels. helaas had ik die gegevens niet bij de hand en kon ik niet echt een afspraak met hen maken.
Door de vrouw die ik aan de telefoon had werd mij verteld dat als ik voor 6 uur zou bellen er als nog een afspraak gemaakt kon worden voor morgen.
Ik na mijn werk als een gek naar huis gegaan om te bellen met alle informatie.
De vrouw die ik toen aan de telefoon kreeg zei het brutaal tja een afspraak maken voor morgen gaat niet. Tja niets aan te doen Misschien kunnen ze woensdag langs komen maar ga er maar vna uit dat het nog wel na het weekend kan worden!
Ik boos mij was verteld omdat de wasmachine binnen 8 dagen kapot was er een spoed reparatie gepland zou worden op voorwaarde dat ik de hele dag thuis moest zijn van 8 tot 5.
Ik dus Speciaal daarvoor een dag vrij gevraagd en nu is het voor niets nu gaan ze me bellen wanneer het wel kan.
Wat is dit in godsnaam voor service.
Kan ik door deze slechte voorlichting en slechte service verlening de wasautomaat retouneren aan de leverancier en mijn geld terug vragen?
Want ik heb er nu al geen vertrouwen in als ze mij niet eens goed kunnen voorlichten of een normale spoed repartie kunnen plannen. En een wasmachine tijdens de eerste wasbeurt al kapot gaat?
Daarbij is het normaal dat bij intaleren er water komt uit de wasmachine?
Nu zit ik zonder een wasmachine net na een verhuizing dat is niet echt prettig want er moet genoeg gewassen worden.