TELE2 DRAMA
Geplaatst: 02 feb 2009 22:49
"Met Tele2 TV krijg je meer dan 70 tv- en radiozenders in digitale kwaliteit. Dat betekent haarscherp beeld en superieur geluid"
Onbegrijpelijk dat tele2 dit durft te communiceren. In november heb ik het er toch maar op gewaagd, ondanks alle negativiteit rondom het overstappen van provider heb ik me toch aangemeld voor tele2. Meermaals contact gehad met die lui en ze vertelden me dat ze het allemaal wel in orde zouden maken: ik zou niet zonder internet ziiten, de monteur zou op de dag komen dat tele2 de lijn over zou nemen. Nou mooi niet dus, en dan neem je contact op met de klantenservice en die vertellen je dan dat je als klant zelf maar met de monteur moet bellen; klantenservice!
Maargoed, uiteindelijk kwam er een kereltje van Imtech het zootje aansluiten. Het verbaasde me al dat hij een decoder uit het jaar 0 tevoorschijn toverde, mijn vermoeden werd bevestigd... de beeldkwaliteit is 0,0... dan betaal ik liever het 6 voudigew bij de vrienden van ziggo dat ook maar 1 cent voor de rommel van tele2. Na een hoop heen en weer gebel met de klantenservicde kwam er eindelijk naar buiten dat het idd niet goed is en dat ik kan downgraden naar een ander pakket. Ik ben van mening dat ik hier niet mee akkoord hoeft te gaan, contractbreuk van de zijde van tele2 toch?
Belachelijk dat een provider niet in staat voor de consequenties van een niet te leveren dienst.....
NEEM NOOIT TELE2!!!
- tv kwaliteit is kwalitatief uitermate teleurstellend
- klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur
- aangetekende brieven worden niet behandeld
- Na 20 keer de klantenservice gebeld te hebben snappen ze nog steeds niet wat het probleem is....
-
Onbegrijpelijk dat tele2 dit durft te communiceren. In november heb ik het er toch maar op gewaagd, ondanks alle negativiteit rondom het overstappen van provider heb ik me toch aangemeld voor tele2. Meermaals contact gehad met die lui en ze vertelden me dat ze het allemaal wel in orde zouden maken: ik zou niet zonder internet ziiten, de monteur zou op de dag komen dat tele2 de lijn over zou nemen. Nou mooi niet dus, en dan neem je contact op met de klantenservice en die vertellen je dan dat je als klant zelf maar met de monteur moet bellen; klantenservice!
Maargoed, uiteindelijk kwam er een kereltje van Imtech het zootje aansluiten. Het verbaasde me al dat hij een decoder uit het jaar 0 tevoorschijn toverde, mijn vermoeden werd bevestigd... de beeldkwaliteit is 0,0... dan betaal ik liever het 6 voudigew bij de vrienden van ziggo dat ook maar 1 cent voor de rommel van tele2. Na een hoop heen en weer gebel met de klantenservicde kwam er eindelijk naar buiten dat het idd niet goed is en dat ik kan downgraden naar een ander pakket. Ik ben van mening dat ik hier niet mee akkoord hoeft te gaan, contractbreuk van de zijde van tele2 toch?
Belachelijk dat een provider niet in staat voor de consequenties van een niet te leveren dienst.....
NEEM NOOIT TELE2!!!
- tv kwaliteit is kwalitatief uitermate teleurstellend
- klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur
- aangetekende brieven worden niet behandeld
- Na 20 keer de klantenservice gebeld te hebben snappen ze nog steeds niet wat het probleem is....
-