treinen met bruna
Geplaatst: 03 feb 2009 11:31
bruna boekwinkels voerden een actie: koop een treinkaartje voor 17,50 en reis daarmee door het hele land, ook in de voorjaarsvakantie.
op de flyer die ik ontving bij de boekwinkel stond: "kijk voor de actievoorwaarden op bruna.nl".
afgelopen zaterdag 31.1 heb ik op de site gezocht naar deze voorwaarden, stond helemaal niets vermeld. ik wilde op maandag 2.2 een kaartje kopen, dit was niet meer mogelijk, kaartjes waren wel in de winkel maar moesten weer naar hoofdkantoor retourgezonden worden.
ik heb de klantenservice gebeld: de mevrouw daar kon mij alleen maar meedelen dat de actie afgelopen was, op zaterdag 31.1 kon je voor het laatst kaartjes in de winkel kopen. op mijn vraag waar dat dan vermeld zou staan, deed ze het zwijgen toe.
het stond niet op de site van bruna, het stond niet op de flyer die ik heb ontvangen, het stond nergens te lezen in de winkels. volgens de klantenservice stond het wel op de allereerste actiefolder, na lang zoeken kon mevrouw mij vertellen dat die folder van 11 januari was. ik heb nooit een folder ontvangen, maar wel een flyer bij mijn aankopen in de winkel.
ofschoon er nog wel kaartjes te koop waren, kon ik er toch geen kopen want het "item was al uit de kassa gehaald, kan niet meer gescand worden".
een kaartje kopen via de klantenservice kon ook niet.
op mijn vraag of dit niet beter gecommuniceerd had kunnen worden, werd dit (met moeite) beaamd, ze zou het doorgeven.
en verder vond de dame bij de klantenservice dat ze er lang genoeg met mij over gesproken had, dus dit was het dan.
ik noem zoiets: klanten in de maling nemen. en een zeer slechte pr-actie van bruna.
bovenstaande moest me toch even van het hart.
op de flyer die ik ontving bij de boekwinkel stond: "kijk voor de actievoorwaarden op bruna.nl".
afgelopen zaterdag 31.1 heb ik op de site gezocht naar deze voorwaarden, stond helemaal niets vermeld. ik wilde op maandag 2.2 een kaartje kopen, dit was niet meer mogelijk, kaartjes waren wel in de winkel maar moesten weer naar hoofdkantoor retourgezonden worden.
ik heb de klantenservice gebeld: de mevrouw daar kon mij alleen maar meedelen dat de actie afgelopen was, op zaterdag 31.1 kon je voor het laatst kaartjes in de winkel kopen. op mijn vraag waar dat dan vermeld zou staan, deed ze het zwijgen toe.
het stond niet op de site van bruna, het stond niet op de flyer die ik heb ontvangen, het stond nergens te lezen in de winkels. volgens de klantenservice stond het wel op de allereerste actiefolder, na lang zoeken kon mevrouw mij vertellen dat die folder van 11 januari was. ik heb nooit een folder ontvangen, maar wel een flyer bij mijn aankopen in de winkel.
ofschoon er nog wel kaartjes te koop waren, kon ik er toch geen kopen want het "item was al uit de kassa gehaald, kan niet meer gescand worden".
een kaartje kopen via de klantenservice kon ook niet.
op mijn vraag of dit niet beter gecommuniceerd had kunnen worden, werd dit (met moeite) beaamd, ze zou het doorgeven.
en verder vond de dame bij de klantenservice dat ze er lang genoeg met mij over gesproken had, dus dit was het dan.
ik noem zoiets: klanten in de maling nemen. en een zeer slechte pr-actie van bruna.
bovenstaande moest me toch even van het hart.