Pagina 1 van 1

treinen met bruna

Geplaatst: 03 feb 2009 11:31
door coram
bruna boekwinkels voerden een actie: koop een treinkaartje voor 17,50 en reis daarmee door het hele land, ook in de voorjaarsvakantie.
op de flyer die ik ontving bij de boekwinkel stond: "kijk voor de actievoorwaarden op bruna.nl".
afgelopen zaterdag 31.1 heb ik op de site gezocht naar deze voorwaarden, stond helemaal niets vermeld. ik wilde op maandag 2.2 een kaartje kopen, dit was niet meer mogelijk, kaartjes waren wel in de winkel maar moesten weer naar hoofdkantoor retourgezonden worden.
ik heb de klantenservice gebeld: de mevrouw daar kon mij alleen maar meedelen dat de actie afgelopen was, op zaterdag 31.1 kon je voor het laatst kaartjes in de winkel kopen. op mijn vraag waar dat dan vermeld zou staan, deed ze het zwijgen toe.
het stond niet op de site van bruna, het stond niet op de flyer die ik heb ontvangen, het stond nergens te lezen in de winkels. volgens de klantenservice stond het wel op de allereerste actiefolder, na lang zoeken kon mevrouw mij vertellen dat die folder van 11 januari was. ik heb nooit een folder ontvangen, maar wel een flyer bij mijn aankopen in de winkel.
ofschoon er nog wel kaartjes te koop waren, kon ik er toch geen kopen want het "item was al uit de kassa gehaald, kan niet meer gescand worden".
een kaartje kopen via de klantenservice kon ook niet.
op mijn vraag of dit niet beter gecommuniceerd had kunnen worden, werd dit (met moeite) beaamd, ze zou het doorgeven.
en verder vond de dame bij de klantenservice dat ze er lang genoeg met mij over gesproken had, dus dit was het dan.
ik noem zoiets: klanten in de maling nemen. en een zeer slechte pr-actie van bruna.
bovenstaande moest me toch even van het hart.

Re: treinen met bruna

Geplaatst: 21 dec 2009 16:56
door Kate25
Dit is niet de enige actie van Bruna, die niets oplevert. Net geprobeerd 2 "krasloten" te checken op hun site "cadeau krassen". Na intoetsen van het lotnummer wordt het gecheckt, en gecheckt, en gecheckt en na 10 minuten naar hetzelfde scherm kijken ververs je de webpage? Wordt je eruit gegooid. Probeer je het lotnummer opnieuw op te geven, krijg je de melding dat het al gebruikt is en daarom ongeldig.
Met andere woorden: die Volkswagen en andere prijzen blijven mooi in de pot van Bruna zitten.
Deze treinactie en cadeaukras actie rieken naar oplichterij en het zou fijn zijn als Radar eens aandacht besteed aan dit soort zogenaamde "kans"spelen van winkelketens, want Bruna is vast niet de enige.

Re: treinen met bruna

Geplaatst: 24 dec 2009 15:19
door VioletPrue
Nou, ik heb al mijn lotnummers gewoon kunnen checken op de Bruna site.
Totaal geen problemen gehad.

Re: treinen met bruna

Geplaatst: 27 dec 2009 11:57
door martinlaren
Geloof het of niet, voor mijn werk kom ik vaak bij een Bruna en de afgelopen maand heb ik 45(!) krasloten van de Bruna ontvangen. Ik heb mijn kinderen aan het werk gezet en er is geen een kraslot met een prijsje!!!! Ook collega's van mij hebben hetzelfde resultaat. Is het hier niet overduidelijk hoe het publiek wordt misleid!!! De directie van de Bruna moet zich schamen!!!!!