Pagina 1 van 1
Dutchtone geen tot zeer slecht bereik!
Geplaatst: 31 jan 2003 11:05
door Annemieke
Hallo!!!
Wie heeft goede tips om van een 2-jarig abonnement af te komen omdat het bereik niet tot zeer slecht is (Dutchtone geeft dit ook toe). Alleen als ik het volledige bedrag betaal (aantal nog te lopen maanden x de kosten per maand) kan ik het abonnement opzeggen. Belachelijk! Ik ga ervan uit dat als je iets levert wat niet goed is je dit kan opzeggen. Wie heeft hier ook problemen mee en heeft tips om toch van het abonnement af te komen?
Re: Dutchtone geen tot zeer slecht bereik!
Geplaatst: 31 jan 2003 17:36
door Michielvd
Voorlopig kom je er niet van af denk ik. Het is namelijk zo dat de dekking per locatie kan wisselen en dat je als consument wordt geacht van te voren te informeren of de plek waar jij veel wilt bellen wel gedekt is door een netwerk. Daarnaast garandeert geen enkel netwerk 100 procent bereik (dat kan namelijk niet). Het enige wat je kunt doen is heel goed op gaan letten was D* gaat doen. Er zijn namelijk 3 uitzonderingen waarbij je wel onder je abo uit kan komen:
1> Bij een tariefsverhoging (die dus ook voor jou gaat gelden)
2> Als ze de Algemene Voorwaarden wijzigen
3> Als ze worden overgenomen door een ander, dan wel failliet gaan.
In principe levert D* gewoon een goed product, maar niet overal. Maar dat heb je met alle aanbieders, en je wordt geacht dat te weten.
Re: Dutchtone geen tot zeer slecht bereik!
Geplaatst: 04 feb 2003 13:43
door Astrid
Helaas heeft Michielvd gelijk.
Re: Dutchtone geen tot zeer slecht bereik!
Geplaatst: 13 mar 2003 03:45
door louisa. Dutchtone kan "b
Weten jullie dat Dutchtone mobiele nummers die geporteerd zijn = behouden zijn, niet kunnnen bereiken?
Ik ben van O2 naar Ben overgegaan, met nummerbehoud. Ik kan geen telefoontjes ontvangen van vrienden met een Dutchtone abbonement. Dutchtone erkent dit sinds 26 februari en legt de schuld bij Ben "onze poort gaat open, die van Ben niet". En Ben zegt natuurlijk dat het aan dutchtone ligt. Nu heb ik een melding ervan gemaakt bij Ben, die het door heeft gestuurd naar hun technische afdeling. Je moet wel 3 dutchtone-nummers kunnen doorgeven hiervoor.