Medio Augustus 2008 heb ik {toen nog} Home gemeld dat ik mijn abonnement per eind december wilde stopzetten en ik kreeg per mail een bevestiging en later ook via de post . Enige tijd later kreeg ik weer een brief met de mededeling dat mijn abonnement per eind Oktober 2008 werd stop gezet omdat ik tot en met die datum had betaald .
Dat vond ik geen probleem en liet het maar zo .
Begin oktober kreeg ik echter weer een nieuw factuur van Ziggo en het bleek dat ik nog steeds een tv signaal had . Na Ziggo te hebben gemaild voor nadere uitleg mailden ze me doodleuk dat ik hun helpdesk zou hebben gebeld en had gevraagd om mijn abonnement pas per eind december 2008 stop te zetten . Dat is een grove leugen en pertinent niet waar want ik heb nog nooit met Ziggo gebeld, toch houden ze vol dat ik heb gebeld en blijven me nota's sturen . Vanmorgen weer een aanmaning in de bus en nou ben ik het echt zat en overweeg nadere stappen en misschien moet ik ze wel aanklagen voor oplichting omdat ik ze nooit en tenimmer heb gebeld .
Hopelijk heeft iemand hier tips en een advies voor me !
{Inmiddels is het tv signaal nog steeds niet afgesloten .}
Bij voorbaat dank .
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo Abonnement stop gezet maar . . .
Re: Ziggo Abonnement stop gezet maar . . .
U heeft het gestopt en bewijs.
Bewijs van her aansluiting hebben ze niet.
Dus geld maandelijks terug boeken.
Vermoedelijk zullen ze nog 2 a 3 maanden signaal blijven geven omdat er meestal na opzeggen een andere huurder of koper komt die graag kabel TV zou willen!
Dus dat U nog signaal kreeg is normaal.
Ik kreeg ooit 6 maanden gratis TV geleverd en omdat ik op vakantie wilde dus in Juni zonder gezeten en na vakantie ging ik toch satelliet plaatsen!
maar kreeg wel regelmatig, elk half jaar bericht dat ze zouden afsluiten als ik niet reageerde, dus ze bleven regelmatig signaal geven en hoopte op nieuwe bewoners....
Ook nu 6 jaren later krijg ik nog elk jaar dit bericht en heb ik enkele maanden Kabel TV....! (wel andere firma)
Bewijs van her aansluiting hebben ze niet.
Dus geld maandelijks terug boeken.
Vermoedelijk zullen ze nog 2 a 3 maanden signaal blijven geven omdat er meestal na opzeggen een andere huurder of koper komt die graag kabel TV zou willen!
Dus dat U nog signaal kreeg is normaal.
Ik kreeg ooit 6 maanden gratis TV geleverd en omdat ik op vakantie wilde dus in Juni zonder gezeten en na vakantie ging ik toch satelliet plaatsen!
maar kreeg wel regelmatig, elk half jaar bericht dat ze zouden afsluiten als ik niet reageerde, dus ze bleven regelmatig signaal geven en hoopte op nieuwe bewoners....
Ook nu 6 jaren later krijg ik nog elk jaar dit bericht en heb ik enkele maanden Kabel TV....! (wel andere firma)
Re: Ziggo Abonnement stop gezet maar . . .
Na mijn opzegging kreeg ik per mail en brief een bevestiging dat mijn abo eind Oktober 2008 zou worden stopgezet, maar ook daarna had ik nog steeds signaal en op mijn vraag per mail om opheldering kreeg ik te horen dan ik zou hebben gebeld met de vraag om pas per eind 2008 te worden afgesloten . Dit is gewoon gelogen door ziggo want ik heb ze nog nooit gebeld maar ze blijven bij hun standpunt , morgen ontvangen ze een aangetekende brief met een kopie van mijn telefoonnota over die periode waarin ze zien dat ik ze niet heb gebeld, tot eind deze maand geef ik ze de tijd om met harde bewijzen te komen of hun gezeur te beeindigen en anders stap ik naar de geschillencommissie om hulp te zoeken . Ziggo is reuze onbeschoft en zeer klantonvriendelijk, gelukkig betaal ik niet per automatische incasso en kunnen ze niet onterecht geld afschrijven ! Van hogerhand zouden er maatregelen voor dit soort vuile bedrijven en praktijken moeten komen.
Re: Ziggo Abonnement stop gezet maar . . .
1 Het is niet verboden na einde nog enkele maanden langer signaal gratis te leveren.
2 Veel opzeggers verhuizen en de nieuwe bewoners krijgen dan een bericht, U heeft nog 1 maand signaal dus betaal of we sluiten U af.
3 Dat ze nog enkele maanden signaal leverden is geen verplichting tot betalen.
U mag deze kabel gebruiken zo zolang zij ongevraagd leverden zonder dat U moet betalen.
Maak je niet druk en bewaar de mail, liefst uitgeprint elders zodat bij brand of diefstal PC deze niet weg kan raken!
Dus zorg dat je de opzeg bevestiging nog 5 jaar veilig bewaarde.
2 Veel opzeggers verhuizen en de nieuwe bewoners krijgen dan een bericht, U heeft nog 1 maand signaal dus betaal of we sluiten U af.
3 Dat ze nog enkele maanden signaal leverden is geen verplichting tot betalen.
U mag deze kabel gebruiken zo zolang zij ongevraagd leverden zonder dat U moet betalen.
Maak je niet druk en bewaar de mail, liefst uitgeprint elders zodat bij brand of diefstal PC deze niet weg kan raken!
Dus zorg dat je de opzeg bevestiging nog 5 jaar veilig bewaarde.
Re: Ziggo Abonnement stop gezet maar . . .
Naar aanleiding van mijn aangetekende brief aan Ziggo ontving ik gisteren een antwoord en ze schreven dat ze mijn abonnementskosten hadden gecrediteerd .
Ik neem aan dat ik er nu vanaf ben , maar als ze verdere stappen ondernemen dan doe ik dat natuurlijk ook !
Ik neem aan dat ik er nu vanaf ben , maar als ze verdere stappen ondernemen dan doe ik dat natuurlijk ook !