UPC, komt in het geheel zijn belofte niet na.
Geplaatst: 05 feb 2009 18:21
Gebruik gemaakt van de aanbieding van UPC halveer weken!
Overgestapt van een basis pakket naar digitale TV royaal dvr.
Verleden week de nieuwe mediabox ontvangen en geïnstalleerd volgens de bijgevoegde instructie.
Stekker er in en het geluid van een stofzuiger zowel aan als bij standbye stand. Niet aan te horen dit geluid. Contact gezocht met UPC en probleem voorgelegd. Na wat aandringen werd mij beloofd dat er een nieuwe mediabox zal worden opgestuurd en in het begin van deze week zal uitgeleverd worden. Maar geen nieuwen mediabox, wederom vandaag gebeld ( A 10 eurocent p/m) en u raad het al een ander aan de telefoon , nee hoor meneer er wordt geen nieuwe mediabox gestuurd, kan wel zorgen dat er een monteur langs kom. Samenvattend weer een week met een product wat je niet normaal kan gebruiken en een halve dag thuis zitten wachten op een monteur die wel/niet kom.
Goed zo UPC, dingen beloven die je niet nakom , zo win je klanten. ( o nee extra inkomsten kunnen al die klanten weer dat betaalde nummer bellen)
Een ontevreden klant.
Overgestapt van een basis pakket naar digitale TV royaal dvr.
Verleden week de nieuwe mediabox ontvangen en geïnstalleerd volgens de bijgevoegde instructie.
Stekker er in en het geluid van een stofzuiger zowel aan als bij standbye stand. Niet aan te horen dit geluid. Contact gezocht met UPC en probleem voorgelegd. Na wat aandringen werd mij beloofd dat er een nieuwe mediabox zal worden opgestuurd en in het begin van deze week zal uitgeleverd worden. Maar geen nieuwen mediabox, wederom vandaag gebeld ( A 10 eurocent p/m) en u raad het al een ander aan de telefoon , nee hoor meneer er wordt geen nieuwe mediabox gestuurd, kan wel zorgen dat er een monteur langs kom. Samenvattend weer een week met een product wat je niet normaal kan gebruiken en een halve dag thuis zitten wachten op een monteur die wel/niet kom.
Goed zo UPC, dingen beloven die je niet nakom , zo win je klanten. ( o nee extra inkomsten kunnen al die klanten weer dat betaalde nummer bellen)
Een ontevreden klant.