Waarschuwing UPC op maat pakket
Geplaatst: 07 feb 2009 10:56
Ik ben in september 2008 overgestapt naar het UPC op maat pakket naar aanleiding van de toegstuurd folder. Telefonisch had ik contact gezocht met de medewerker en verder geinformeerd. Deze mevrouw vertelde mij dat ik van € 40,- per maand na € 42,- per maand zou gaan. Dit leek toen inderdaad mij een goed idee want ik had dan ook digitale tv.
Nu ik in februari eens mijn rekening goed na ga kijken, want hij is nooit lager als € 70,- blijkt dat ik geen € 42,- per maand betaal maar € 60,44!
Dit vind ik een te grote afwijking wat blijkt, naast digitale tv betaal ik ook nog eens Standaardpakket/TV. Dit heb ik dan toch niet meer nodig? Volgens de medewerker van UPC die ik vandaag heb gesproken wel.
Dus ik gaf aan dat dit abonnement mij is verkocht zonder het juiste maandbedrag te vermelden. Deze meneer gaf mij aan dat ik hiervoor te laat ben want het abonnement kan niet meer gestopt worden. Ook gaf hij toe dat zij fout zijn geweest bij het afsluiten van het abonnement maar ze gaan er niks aan doen.
Ik ben fout dat ik het laat opmerk maar ik vertrouwde op het gesprek van hun telefonische verkoper en de bevestigings brief van mijn bestelling, met het overzicht van mijn abonnementen.
En wie is er nu de dupe, de klant.
Hierdoor wil ik andere mensen waarschuwen, want dit scheelt wel 30,70% per maand aan abonnementskosten.
Nu ik in februari eens mijn rekening goed na ga kijken, want hij is nooit lager als € 70,- blijkt dat ik geen € 42,- per maand betaal maar € 60,44!
Dit vind ik een te grote afwijking wat blijkt, naast digitale tv betaal ik ook nog eens Standaardpakket/TV. Dit heb ik dan toch niet meer nodig? Volgens de medewerker van UPC die ik vandaag heb gesproken wel.
Dus ik gaf aan dat dit abonnement mij is verkocht zonder het juiste maandbedrag te vermelden. Deze meneer gaf mij aan dat ik hiervoor te laat ben want het abonnement kan niet meer gestopt worden. Ook gaf hij toe dat zij fout zijn geweest bij het afsluiten van het abonnement maar ze gaan er niks aan doen.
Ik ben fout dat ik het laat opmerk maar ik vertrouwde op het gesprek van hun telefonische verkoper en de bevestigings brief van mijn bestelling, met het overzicht van mijn abonnementen.
En wie is er nu de dupe, de klant.
Hierdoor wil ik andere mensen waarschuwen, want dit scheelt wel 30,70% per maand aan abonnementskosten.