LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen schuifpui leveranciers regio Almere

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Rob1982
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 feb 2009 10:16

Ervaringen schuifpui leveranciers regio Almere

Ongelezen bericht door Rob1982 »

Beste,

wij zijn ons aan het orienteren op de aanschaf van een nieuwe schuifpui. Wij hebben bij verschillende bedrijven een offerte laten maken, maar wij vinden het heel lastig om een inschatting te maken, voornamelijk van de kwaliteit en service van de bedrijven. Wij hebben offertes lopen bij Stijl 2000, Window Plus en Knipping Kozijnen, allen te Almere. Zijn er mensen die bij deze bedrijven (of andere bedrijven in de regio) een product hebben aangeschaft (niet perse een schuifpui) en wat zijn jullie ervaringen dan met het bedrijf. Ik ben nog van plan om referenties na te gaan maar ben ook heel benieuwd naar de ervaringen van anderen.

MvG
Rob

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Ervaringen schuifpui leveranciers regio Almere

Ongelezen bericht door Chief »

Hoi zelf ben ik bij stijl 2000 geweest vond hem erg prijzig, dit ging overigens wel over een serre aanbouw met schuifpui.
Wij zijn uiteindelijk geslaagd bij van den bergh waranda's in essen net over de belgische grens.
Keurig bedrijf leuke prijzen en ze werken keurig.
Op de website staat ook een foto van mijn serre aanbouw.
De laatste pagina foto kerstboom paarse muur.

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Ervaringen schuifpui leveranciers regio Almere

Ongelezen bericht door felicitas »

gewoon referenties natrekken en dan een aantal, stijl 2000 zit al geruime tijd in Almere, evenals knipping window plus is nog niet zo oud die doet het pas een aantal jaren.

gewoon naar de mensen toe gaan waar ze gemonteerd hebben dan krijg je wel een indruk, let goed op montage methode en afwerking en verlang een nette uitgewerkte offerte compleet met tekeningen zodat je later niet zit met ik dacht dat het zo zou worden maar het is nu allemaal anders, het gaat om veel geld.

norman
Berichten: 37
Lid geworden op: 14 jun 2008 20:47

Re: Ervaringen schuifpui leveranciers regio Almere

Ongelezen bericht door norman »

er zitten nog wel meer bedrijven in de polder waar je kunt gaan kijken

starkozijn in lelystad
schooneman in lelystad
multigevel in emmeloord
smienk in lelystad

kortom er zijn er genoeg waar u nog een offerte kunt aanvragen bij u in de buurt.

Gesloten