Ben al 5 maanden bezig om een garantie bij Wehkamp geregeld te krijgen ivm een laptop van Packerd Bell waarvan de backup cd vernieuwd moet worden het enige wat ik krijg is nietszeggende mailtjes van Wehkamp en eindeloos in de wachtrij staan bij Packerd Bell wie heeft ervaring hiermee en wie weet hoe dit opgelost kan worden.
Wehkamp zegt we gaan dit oplossen en Packerd Bell zegt we sturen u een nieuwe cd alleen deze klucht duurt al 5 maanden
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] garantie wehkamp
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 12 jun 2008 08:19
Re: garantie wehkamp
Beste 'Duimstok',
Graag help ik u inzake deze klacht. Hierbij verzoek ik u vriendelijk om zsm uw contactgegevens naar mij te mailen (dhendriksen@wehkamp.nl).
Met vriendelijke groet,
D.Hendriksen
wehkamp.nl
Graag help ik u inzake deze klacht. Hierbij verzoek ik u vriendelijk om zsm uw contactgegevens naar mij te mailen (dhendriksen@wehkamp.nl).
Met vriendelijke groet,
D.Hendriksen
wehkamp.nl