dubbele iDeal betaling
Geplaatst: 09 feb 2009 07:52
Wat kan ik doen om een onterechte iDeal betaling terug te draaien?
Ik heb een bestelling gedaan bij Conrad.nl en die via iDeal (Postbank) betaald.
Dat ging prima, netjes een tan code via SMS ontvangen en een bevestiging per e-mail gekregen dat ik heb betaald.
Maar nu komt het: de volgende dag is het zelfde bedrag met de zelfde omschrijving (nummer van bestelling en klantnummer) opnieuw afgeschreven.
Hoe krijg ik het bedrag van de dubbele afboeking nu terug?
Ik heb een bestelling gedaan bij Conrad.nl en die via iDeal (Postbank) betaald.
Dat ging prima, netjes een tan code via SMS ontvangen en een bevestiging per e-mail gekregen dat ik heb betaald.
Maar nu komt het: de volgende dag is het zelfde bedrag met de zelfde omschrijving (nummer van bestelling en klantnummer) opnieuw afgeschreven.
Hoe krijg ik het bedrag van de dubbele afboeking nu terug?