Word nooit klant van Telort
Geplaatst: 09 feb 2009 16:19
Wanneer gaat iemand eens iets doen aan die wantoestand die telfort heet.
Ben al ander halve maand bezig om een onterechte verlenging op naam van mijn vader te annuleren en het toestel waar hij in eerste instantie NOOIT om heeft gevraagd terug te sturen!
Ik kan hier een heel verhaal gaan typen wat mij allemaal is beloofd en wat mij allemaal is aan gedaan door de zeer slechte medewerkers van Telfort maar ik heb even in het forum gekeken wat er allemaal staat over dit waanzinnig slechte bedrijf, en ik begrijp dat ik niet de enige ben.
Dus mensen die dit lezen bedenk goed voor dat je klant wil worden van telfort ook al krijg je het allemaal gratis.
Je word door telfort als een imbeciel behandeld, klanten service kost 30 cent per min. en ze houden je extra lang aan de lijn om maar geld te verdienen en iets simpels als een adres opvragen waar je een toestel heen kan sturen daar kunnen alle medewerkers(lees: dombo's) van telfort klantenservice geen antwoord op geven.
ik ben echt heel boos en ga het verder afhandelen met advocaat want mij nemen ze na anderhalve maand niet meer serieus.
ps ik ben altijd netjes gebleven aan telefoon en er is zelfs al twee keer opgehangen 1 keer na 35 minuten!!!!!!! en 1 keer na 29 minuten!!!!!
Ben al ander halve maand bezig om een onterechte verlenging op naam van mijn vader te annuleren en het toestel waar hij in eerste instantie NOOIT om heeft gevraagd terug te sturen!
Ik kan hier een heel verhaal gaan typen wat mij allemaal is beloofd en wat mij allemaal is aan gedaan door de zeer slechte medewerkers van Telfort maar ik heb even in het forum gekeken wat er allemaal staat over dit waanzinnig slechte bedrijf, en ik begrijp dat ik niet de enige ben.
Dus mensen die dit lezen bedenk goed voor dat je klant wil worden van telfort ook al krijg je het allemaal gratis.
Je word door telfort als een imbeciel behandeld, klanten service kost 30 cent per min. en ze houden je extra lang aan de lijn om maar geld te verdienen en iets simpels als een adres opvragen waar je een toestel heen kan sturen daar kunnen alle medewerkers(lees: dombo's) van telfort klantenservice geen antwoord op geven.
ik ben echt heel boos en ga het verder afhandelen met advocaat want mij nemen ze na anderhalve maand niet meer serieus.
ps ik ben altijd netjes gebleven aan telefoon en er is zelfs al twee keer opgehangen 1 keer na 35 minuten!!!!!!! en 1 keer na 29 minuten!!!!!