KPN INternet plusbellen
Geplaatst: 09 feb 2009 19:40
Op 29 december kon ik geen E-mail ontvangen.Belde HetNet KPN:
"meneer U heeft een half uur geleden Uw abonnement opgezegd !
Dan zak je door de vloer. Maakt U het snel weer ongedaan ik heb niets opgezegd! Dat kan niet meneer, dat duurt zeker tot half januari. Op 7 januari werd ook Internet en telefoon afgesloten. Sinds die datum ben ik elke dag minstens een uur in de weer om alles weer recht te zetten.Ik heb voor honderden euro's mobiel gebeld met de dure servicenummers; ze sturen je van het kastje naar de muur. Nu is het 9 februari, mijn ene telefoonnummer is sinds twee weken weer actief, maar het 2e hebben ze vergeten m,ee te nemen en dat schijnt bij de KPNers iets heel moeilijks te zijn.Ik krijg nu ook welkomst bireven omdat ze nu denken dat ik een nieuwe klant ben ! Interactieve YV werd ook in mijn maag gesplitst. Mijn telefoniegegevens zijn al bijna 6 weken niet te bereiken door een zgn foutmelding 131. Bij KPN sta je met je rug tegen de muur; je kan schelden, vriendelijk vragen, smeken het laat ze allemaal steenkoud. Ik had afgelopen weken KPNers uit Antwerpen, Groningen en Enschede aan de lijn en steeds weer :mag ik Uw postcode en huisnummer en ik verbind U door. Op een ochtend zat ik bijna een uur aande wachtlijn, toen kwam de mededeling: dit gesprek wordt i.v.m. met de lengte over 5 minuten verbroken ! Kosten 22,50 euro ! Wie zal dat betalen ? Ik dus niet. Alst u blieft andere KPN-gedupeerden laten we ons als een leger opstellen en ze eens flink aanpakken.Dit is pure misleiding en oplichting !!Zegt het voort.
Frank G Kooman, den Haag
"meneer U heeft een half uur geleden Uw abonnement opgezegd !
Dan zak je door de vloer. Maakt U het snel weer ongedaan ik heb niets opgezegd! Dat kan niet meneer, dat duurt zeker tot half januari. Op 7 januari werd ook Internet en telefoon afgesloten. Sinds die datum ben ik elke dag minstens een uur in de weer om alles weer recht te zetten.Ik heb voor honderden euro's mobiel gebeld met de dure servicenummers; ze sturen je van het kastje naar de muur. Nu is het 9 februari, mijn ene telefoonnummer is sinds twee weken weer actief, maar het 2e hebben ze vergeten m,ee te nemen en dat schijnt bij de KPNers iets heel moeilijks te zijn.Ik krijg nu ook welkomst bireven omdat ze nu denken dat ik een nieuwe klant ben ! Interactieve YV werd ook in mijn maag gesplitst. Mijn telefoniegegevens zijn al bijna 6 weken niet te bereiken door een zgn foutmelding 131. Bij KPN sta je met je rug tegen de muur; je kan schelden, vriendelijk vragen, smeken het laat ze allemaal steenkoud. Ik had afgelopen weken KPNers uit Antwerpen, Groningen en Enschede aan de lijn en steeds weer :mag ik Uw postcode en huisnummer en ik verbind U door. Op een ochtend zat ik bijna een uur aande wachtlijn, toen kwam de mededeling: dit gesprek wordt i.v.m. met de lengte over 5 minuten verbroken ! Kosten 22,50 euro ! Wie zal dat betalen ? Ik dus niet. Alst u blieft andere KPN-gedupeerden laten we ons als een leger opstellen en ze eens flink aanpakken.Dit is pure misleiding en oplichting !!Zegt het voort.
Frank G Kooman, den Haag