Wij hebben 6 dec. bij Aktiebaby een babykamer besteld die begin febr. binnen zou zijn. Zelf 1 febr. contact opgenomen en ja hoor, de spullen waren binnen. We hadden alleen nog een aanbetaling gedaan en toen afgesproken dat we het resterende bedrag zouden overmaken, dat we hebben we dus ook netjes gedaan. De levering werd afgesproken op 9 febr.
Die maandagochtend (9 febr) kreeg ik een telefoontje van Aktiebaby dat de chauffeur onderweg was zonder het kamertje. Wel met de box en kinderwagen die we ook tegelijk besteld hadden. Het kamertje was niet meer in het depo te vinden. Ik zou later die dag gebeld worden over de stand van zaken. Toen ik om half 5 nog niks had gehoord, ben ik zelf gaan bellen. Maar geen gehoor, terwijl de winkel toch open zou moeten zijn.
Vanmorgen kreeg ik echter een telefoontje van mijn oom dat via via bekend was geworden dat ze failliet zijn. Telefonisch zijn ze nog steeds niet te bereiken, de winkel is dicht (briefje op de deur; wegens omstandigheden gesloten) en de website is uit de lucht gehaald.
Daar zitten we dan; wel betaald en geen babykamer. ben nu 31 weken zwanger, dus tijd gaat dringen.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Het is blijkbaar allemaal nog erg vers, want de leverancier van ons kamertje hebben we gecontacteerd en die wisten het nog niet! Die wisten wel dat hun afnemer Aktiebaby financieel moeilijk zat maar nog niet dat het zo erg was.
Wat zou ik kunnen doen, behalve afwachten of er nog iets aan contact komt? Krijgen gedupeerden te horen wie de curator is, en hoe lang kan dat duren? Ik moet natuurlijk wel op tijd een kamertje hebben voordat bij ons de kleine geboren wordt! En opnieuw 1150 euro uit onze mouw schudden, doen we niet zomaar....
Alvast bedankt voor alle respons/hulp!