incasso en facturering stopt, abonnement loopt door!
Geplaatst: 11 feb 2009 11:20
De situatie
Ik kom er toevallig achter dat ik al 8 maanden niets meer betaal voor een internet-abonnement. Ik had een automatische incasso gegeven en dat ging altijd goed, maar het bedrijf is 8 maanden geleden gestopt met het incasseren van het abonnement. Ook krijg ik geen facturen meer.
Alles werkt verder gewoon en laatst kreeg ik nog een aanbieding, omdat ik klant ben.
Ik heb al gebeld en gevraagd waarom ik online mijn facturen niet meer kan inzien, maar ze konden me niet vinden.....
Ze zouden nog kijken wat er aan de hand kon zijn, maar al een maand niets meer gehoord.
Mijn vragen:
Kan het bedrijf mij achteraf nog facturen gaan sturen? En hoelang terug, boetes?
Ben ik wettelijk verplicht om ze op hun fout te attenderen of kan ik doen of ik het niet in de gaten had?
Ik kom er toevallig achter dat ik al 8 maanden niets meer betaal voor een internet-abonnement. Ik had een automatische incasso gegeven en dat ging altijd goed, maar het bedrijf is 8 maanden geleden gestopt met het incasseren van het abonnement. Ook krijg ik geen facturen meer.
Alles werkt verder gewoon en laatst kreeg ik nog een aanbieding, omdat ik klant ben.
Ik heb al gebeld en gevraagd waarom ik online mijn facturen niet meer kan inzien, maar ze konden me niet vinden.....
Ze zouden nog kijken wat er aan de hand kon zijn, maar al een maand niets meer gehoord.
Mijn vragen:
Kan het bedrijf mij achteraf nog facturen gaan sturen? En hoelang terug, boetes?
Ben ik wettelijk verplicht om ze op hun fout te attenderen of kan ik doen of ik het niet in de gaten had?