Kpn 'klantenservice'
Geplaatst: 19 feb 2003 01:10
Nadat de kpn ten onrechte mijn analoge telefoonaansluiting
had opgeven [gesloopt],was er 4 dagen nodig om uit te vinden dat dit per ongeluk was gebeurd!
En nog eens 2 dagen extra voor een nieuwe aansluiting.
En het meest irrante in dit hele verhaal is toch de manier waarop je behandelt word door de klantenservice 0900-0244.
Daar weten ze dus niks!
Ik heb meer dan 20 keer met ze gebeld,en elke keer werd ik naar een andere afdeling binnen de kpn-klantenservice gestuurd.
Ik denk persoonlijk dat de kpn gewoon word bestuurd door de klantenservice.
Er is geen enkele mogelijkheid om iemand van het management te spreken,zelfs geen directe chef van de callcentermedewerkers.
Zodra je moeilijke vragen stelt of alleen om hun naam vraagt,word er opgehangen.
Ik overweeg om een schadeclaim in te dienen,vooral omdat ik een bedrijf aan huis heb waar ik mijn telefoonnummer voor gebruik.
Ik ben benieuwd of er iemand is die dit probleem met de kpn heeft gehad,of iets wat er op lijkt.
had opgeven [gesloopt],was er 4 dagen nodig om uit te vinden dat dit per ongeluk was gebeurd!
En nog eens 2 dagen extra voor een nieuwe aansluiting.
En het meest irrante in dit hele verhaal is toch de manier waarop je behandelt word door de klantenservice 0900-0244.
Daar weten ze dus niks!
Ik heb meer dan 20 keer met ze gebeld,en elke keer werd ik naar een andere afdeling binnen de kpn-klantenservice gestuurd.
Ik denk persoonlijk dat de kpn gewoon word bestuurd door de klantenservice.
Er is geen enkele mogelijkheid om iemand van het management te spreken,zelfs geen directe chef van de callcentermedewerkers.
Zodra je moeilijke vragen stelt of alleen om hun naam vraagt,word er opgehangen.
Ik overweeg om een schadeclaim in te dienen,vooral omdat ik een bedrijf aan huis heb waar ik mijn telefoonnummer voor gebruik.
Ik ben benieuwd of er iemand is die dit probleem met de kpn heeft gehad,of iets wat er op lijkt.