KPN beloofd wat, maar komt het niet na/ slechte service
Geplaatst: 14 feb 2009 15:09
Ik heb sinds September Internet + Bellen Premium, we moesten overstappen en kozen voor dit. Toen kregen wij de dag erop een kaartje in de brievenbus die we weer terug konden sturen om een laptop te krijgen! Zoiets laat je als Nederlander zijnde natuurlijk niet liggen. We hebben direct de dag erna de kaart ingevuld en opgestuurd.
Eerste maand verstrijkt,
geen antwoord.
tweede maand verstrijkt,
geen antwoord.
"Nou moet ik toch eens gaan bellen waar dat ding blijft."
Bij het eerste gesprek werd me verteld dat de aflevering van de laptops
door een ander bedrijf gebeurd. Moet ik die ff bellen. Ik bel het desbetreffende bedrijf, die mij na lang wachten vertellen dat ik niet op de lijst sta.
Foutje....Kan gebeuren. Vol goede moed bel ik weer op na kpn, waar ik na 4 keuzemenu's en een paar minuten wachten een medewerker aan de lijn krijg. Na het geven van alle personalia en het hele verhaal uitgelegd te hebben, zegt de medewerker dat ze een mailtje stuurt met de vraag of ik op de lijst gezet kan worden. Ik vroeg nog of ze niet even kon bellen omdat dat sneller gaat, maar daarop krijg ik te horen dat ze dat niet mag. Oke... Hopelijk krijg ik nou in ieder geval snel me laptop.
Derde maand verstrijkt,
geen antwoord.
Vierde maand verstrijkt,
geen antwoord.
"Nou moet ik nog maar weer een keer bellen." Na het hele keuze menu en gereutel over personalia krijg ik weer een medewerder aan de lijn.
En 5 seconden later hoor ik klik aan de lijn, en is er opgehangen.
Zal de eerste medewerker wel zijn geweest, die dacht:" Oeps...lastige klant, niets voor mij"
Enigzins geergerd bel ik terug naar kpn. De receptionist neemt op, vraagt wat mijn probleem is, en verbindt me door. Ik leg, na het geven van mijn personalia nog eens uit wat het probleem is, en zeg dat ik hem nou toch eigenlijk wel wil hebben, en dat zij dat maar moeten regelen. Krijg ik weer te horen:" Sorry meneer, wij mogen niet bellen"
Hier heeft u een 0900 nummer...die moet u maar bellen."
Een heel ander nummer als van het transportbedrijf, en ze hadden ook nog nooit van die actie gehoord. Ik moest kpn maar weer bellen.
Ik heb ondertussen een paar mails gestuurd, die beantwoord werden met mails waarin mij verteld werd dat ik het transportbedrijf maar weer
moest bellen.
En opeens trof ik daar een goede werknemer, die nadat ik het verhaal en de personalia gegeven had ontzettend schrok, zich verontschuldigde
en vroeg of ik een moment had. Na een tijd stilte, waarin hij rondbelde en ze werk deed, kreeg ik van hem te horen dat het inderdaad niet kon zoals dat gegaan was. Hij zou van mijn klacht (die intern dus al bekend was) een speciale klacht maken zodat ik voorrang kreeg of iets dergelijks. Ik kreeg ook te horen dat ik een van de eerste was die de antwoordkaart had teruggestuurd.
Na twee weken werd ik gebeld, dat er een monteur langskwam. ik heb de arme man een kop koffie aangeboden, en gezegd dat ie voor niets is gekomen. Hij hoefde geen koffie.
Na nog een lange tijd gewacht te hebben heb ik nog maar weer een mailtje gestuurd waarin ik zei dat ik er moe van werd dat ik niet degelijk geholpen werd. En dat ik dacht dat KPN me niet verder ging helpen omdat ze dachten dat ik dan vanzelf zou stoppen.
Mogen jullie raden wat ik voor mail terug kreeg:
Onze excuses.
U kunt dit nummer bellen : 0348.......
U kunt wel begrijpen dat je frustratie je dan parten gaat spelen.
Nou vraag ik mij af wat je eraan kunt doen als zoiets gebeurd met jou.
Is er wettelijke bescherming tegen dit soort praktijken? Kun je de gemaakte kosten (&tijd) verhalen op zo'n bedrijf? Na 6 a 7 keer bellen en 4 a 5 mailtjes mag je toch verwachten dat ze het wel op willen lossen?
Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Zoja, hebben jullie uiteindelijk wel een laptop gehad?
Je mag toch verwachten dat KPN, als ze zoiets beloven, ook zorgen dat het bij jou terrechtkomt, en dat je er niet altijd zelf achteraan hoeft te gaan?
Ik ga KPN in ieder geval binnenkort nomineren voor een IJSKOUDE DOUCHE!!!!!!!!!!!!!!
Eerste maand verstrijkt,
geen antwoord.
tweede maand verstrijkt,
geen antwoord.
"Nou moet ik toch eens gaan bellen waar dat ding blijft."
Bij het eerste gesprek werd me verteld dat de aflevering van de laptops
door een ander bedrijf gebeurd. Moet ik die ff bellen. Ik bel het desbetreffende bedrijf, die mij na lang wachten vertellen dat ik niet op de lijst sta.
Foutje....Kan gebeuren. Vol goede moed bel ik weer op na kpn, waar ik na 4 keuzemenu's en een paar minuten wachten een medewerker aan de lijn krijg. Na het geven van alle personalia en het hele verhaal uitgelegd te hebben, zegt de medewerker dat ze een mailtje stuurt met de vraag of ik op de lijst gezet kan worden. Ik vroeg nog of ze niet even kon bellen omdat dat sneller gaat, maar daarop krijg ik te horen dat ze dat niet mag. Oke... Hopelijk krijg ik nou in ieder geval snel me laptop.
Derde maand verstrijkt,
geen antwoord.
Vierde maand verstrijkt,
geen antwoord.
"Nou moet ik nog maar weer een keer bellen." Na het hele keuze menu en gereutel over personalia krijg ik weer een medewerder aan de lijn.
En 5 seconden later hoor ik klik aan de lijn, en is er opgehangen.
Zal de eerste medewerker wel zijn geweest, die dacht:" Oeps...lastige klant, niets voor mij"
Enigzins geergerd bel ik terug naar kpn. De receptionist neemt op, vraagt wat mijn probleem is, en verbindt me door. Ik leg, na het geven van mijn personalia nog eens uit wat het probleem is, en zeg dat ik hem nou toch eigenlijk wel wil hebben, en dat zij dat maar moeten regelen. Krijg ik weer te horen:" Sorry meneer, wij mogen niet bellen"
Hier heeft u een 0900 nummer...die moet u maar bellen."
Een heel ander nummer als van het transportbedrijf, en ze hadden ook nog nooit van die actie gehoord. Ik moest kpn maar weer bellen.
Ik heb ondertussen een paar mails gestuurd, die beantwoord werden met mails waarin mij verteld werd dat ik het transportbedrijf maar weer
moest bellen.
En opeens trof ik daar een goede werknemer, die nadat ik het verhaal en de personalia gegeven had ontzettend schrok, zich verontschuldigde
en vroeg of ik een moment had. Na een tijd stilte, waarin hij rondbelde en ze werk deed, kreeg ik van hem te horen dat het inderdaad niet kon zoals dat gegaan was. Hij zou van mijn klacht (die intern dus al bekend was) een speciale klacht maken zodat ik voorrang kreeg of iets dergelijks. Ik kreeg ook te horen dat ik een van de eerste was die de antwoordkaart had teruggestuurd.
Na twee weken werd ik gebeld, dat er een monteur langskwam. ik heb de arme man een kop koffie aangeboden, en gezegd dat ie voor niets is gekomen. Hij hoefde geen koffie.
Na nog een lange tijd gewacht te hebben heb ik nog maar weer een mailtje gestuurd waarin ik zei dat ik er moe van werd dat ik niet degelijk geholpen werd. En dat ik dacht dat KPN me niet verder ging helpen omdat ze dachten dat ik dan vanzelf zou stoppen.
Mogen jullie raden wat ik voor mail terug kreeg:
Onze excuses.
U kunt dit nummer bellen : 0348.......
U kunt wel begrijpen dat je frustratie je dan parten gaat spelen.
Nou vraag ik mij af wat je eraan kunt doen als zoiets gebeurd met jou.
Is er wettelijke bescherming tegen dit soort praktijken? Kun je de gemaakte kosten (&tijd) verhalen op zo'n bedrijf? Na 6 a 7 keer bellen en 4 a 5 mailtjes mag je toch verwachten dat ze het wel op willen lossen?
Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Zoja, hebben jullie uiteindelijk wel een laptop gehad?
Je mag toch verwachten dat KPN, als ze zoiets beloven, ook zorgen dat het bij jou terrechtkomt, en dat je er niet altijd zelf achteraan hoeft te gaan?
Ik ga KPN in ieder geval binnenkort nomineren voor een IJSKOUDE DOUCHE!!!!!!!!!!!!!!