O2 vervolg
Geplaatst: 03 feb 2003 20:23
ik heb een mobiel O2-abonnement afgesloten en mijn mobiele nummer meegenomen, en wat blijkt: O2 zit qua communicatie op de 1800-band, en mijn Nokia Communicator zit op de 900-band. Ik kan dus niet bellen met O2
Het enige dat de helpdesk kan zeggen is: u zit er een jaar aan vast. koop maar een nieuw toestel.
En ik krijg een jaar lang mijn nummer niet terug.
Nu heb ik aangegeven dat ik de contractuele gevolgen wel met O2 Customer Relations uit wil vechten, maar dat ik wél heeeel graag mijn eigen nummer terug wil, zodat ik ergens anders weer een abonnement kan afsluiten (met mijn eigen nummer) zodat ik weer kan bellen en gebeld kan worden.
Maar daar kom ik bij de helpdesk én bij Contractbeheer van O2 niet ver mee.
Hoewel in de Algemene Voorwaarden van O2 nergens melding wordt gemaakt van de technische eisen waaraan een toestel moet voldoen.
Mag dit zomaar?
Het enige dat de helpdesk kan zeggen is: u zit er een jaar aan vast. koop maar een nieuw toestel.
En ik krijg een jaar lang mijn nummer niet terug.
Nu heb ik aangegeven dat ik de contractuele gevolgen wel met O2 Customer Relations uit wil vechten, maar dat ik wél heeeel graag mijn eigen nummer terug wil, zodat ik ergens anders weer een abonnement kan afsluiten (met mijn eigen nummer) zodat ik weer kan bellen en gebeld kan worden.
Maar daar kom ik bij de helpdesk én bij Contractbeheer van O2 niet ver mee.
Hoewel in de Algemene Voorwaarden van O2 nergens melding wordt gemaakt van de technische eisen waaraan een toestel moet voldoen.
Mag dit zomaar?