ik dacht net alles gaat goed,maar nu dit weer!!!!
Geplaatst: 16 feb 2009 16:40
Wij hebben internet van ziggo,..en gebruik ook de beveilinging,voor me computers van 3,95 per maand.
Vorige week ging me computer stuk,na veel gedoe deed hij het weer,maar moest de computer daarvoor wel terug zetten naar de fabrieks stand,dus de beveiliging er weer opgezet.
De volgende dag hebben we toch besloten om een anderen computer tekopen,...na veel werk deed alles het weer zoals wij wilden,en ik dacht zet meteen de beveilinging er weer op.NIET DUS, me licentie's waren op kwam er in beeld.
Het is inmiddels half 9 s,avonds dus nog gauw even gebeld,..die meneer zei,ik kan niks voor u doen ,bel morgen maar en gebruik u computer maar niet
Volgende morgen gebeld,na half uur wachten had ik ze aan de telefoon,..die mevrouw had er weinig verstand van,van het hele gesprek heb ik haar misschien twee minuten gesprokken,want ze moest alsmaar alles vragen
Maar ze ging het regelen,...ze zou me bellen ,niet dus!!!!
Volgende morgen nog steeds hetzelfde ,ik weer bellen,..gek wordt ik van die muziek in me oor een half uur lang.
Dus ik weer me verhaal gedaan,..ik heb 5 licentie's want ik betaal 3,95 per maand.
Ik gebruik er nu één,.. ,...ja ja ja zei die meneer,..dat moet gestuurd worden naar de technische dienst,maar ik heb alles genoteerd ja ja ja dacht ik
Volgende morgen weer gebeld,..hoe zit het ermee,..ik zal even kijken zei doe meneer,..jajaja,..er staat hier niet veel waar de technische dienst wat mee kan.
Dus ik zal het doorsturen voor u,....ik dacht vier dagen bellen,computer konden we niet gebruiken,..ik zei tegen die meneer ,..weet je wat u doet,...laat maar zitten ( maar ik dacht wat anders natuurlijk ,maar dat zal ik hier niet herhalen )
Ik stop ermee,ik ga me beveilinging afzeggen bij Ziggo
Nog één telefoontje heb ik er aanbesteed,...om de afdeling tebellen,voor het op zeggen van me internet bevelinging,...god wat voelde dat goed
Ik wil ziggo niet meer spreken,..ik kan de liedjes uit me hoofd ,uren heb me het gekost, wat mis ik multikabel,..dat ik die mevrouw belde ,het uitlegde,..2 seconden later was het geregeld!
Kon ik de tijd maar terug zetten,
Of misschien moeten ze me in dienst nemen,..weet overal zo langzamerhand van,..misschien komt dan dat vertrouwde gevoel van het oude vertrouwde multikabel weer een beetje terug!!!!
Vorige week ging me computer stuk,na veel gedoe deed hij het weer,maar moest de computer daarvoor wel terug zetten naar de fabrieks stand,dus de beveiliging er weer opgezet.
De volgende dag hebben we toch besloten om een anderen computer tekopen,...na veel werk deed alles het weer zoals wij wilden,en ik dacht zet meteen de beveilinging er weer op.NIET DUS, me licentie's waren op kwam er in beeld.
Het is inmiddels half 9 s,avonds dus nog gauw even gebeld,..die meneer zei,ik kan niks voor u doen ,bel morgen maar en gebruik u computer maar niet
Volgende morgen gebeld,na half uur wachten had ik ze aan de telefoon,..die mevrouw had er weinig verstand van,van het hele gesprek heb ik haar misschien twee minuten gesprokken,want ze moest alsmaar alles vragen
Maar ze ging het regelen,...ze zou me bellen ,niet dus!!!!
Volgende morgen nog steeds hetzelfde ,ik weer bellen,..gek wordt ik van die muziek in me oor een half uur lang.
Dus ik weer me verhaal gedaan,..ik heb 5 licentie's want ik betaal 3,95 per maand.
Ik gebruik er nu één,.. ,...ja ja ja zei die meneer,..dat moet gestuurd worden naar de technische dienst,maar ik heb alles genoteerd ja ja ja dacht ik
Volgende morgen weer gebeld,..hoe zit het ermee,..ik zal even kijken zei doe meneer,..jajaja,..er staat hier niet veel waar de technische dienst wat mee kan.
Dus ik zal het doorsturen voor u,....ik dacht vier dagen bellen,computer konden we niet gebruiken,..ik zei tegen die meneer ,..weet je wat u doet,...laat maar zitten ( maar ik dacht wat anders natuurlijk ,maar dat zal ik hier niet herhalen )
Ik stop ermee,ik ga me beveilinging afzeggen bij Ziggo
Nog één telefoontje heb ik er aanbesteed,...om de afdeling tebellen,voor het op zeggen van me internet bevelinging,...god wat voelde dat goed
Ik wil ziggo niet meer spreken,..ik kan de liedjes uit me hoofd ,uren heb me het gekost, wat mis ik multikabel,..dat ik die mevrouw belde ,het uitlegde,..2 seconden later was het geregeld!
Kon ik de tijd maar terug zetten,
Of misschien moeten ze me in dienst nemen,..weet overal zo langzamerhand van,..misschien komt dan dat vertrouwde gevoel van het oude vertrouwde multikabel weer een beetje terug!!!!