Ook gebeld door het NIPO, voorde O2 Customer Service?
Geplaatst: 06 feb 2003 22:00
Ik vroeg me af of er nog O2 gebruikers zijn die zijn gebeld door het NIPO. Ik werd vandaag gebeld, omdat het nipo een onderzoek doet naar de klantenservice van o2( misschien ook andere, maar dat weet ik nie.) Ze vroegen wat ik van de vriendelijkheid, snelheid, vakbekwaamheid, nakomen van afspraken etc. vond. Ik weet niet of O2 dit onderzoek heeft laten uitvoeren door het NIPO, of dat dit onafhankelijk is, maar ik was wel blij dat je ergens ff je ervaring/commentaar kwijt kon. Het was niet iemand van O2 dus dan kan je i.i.g niet boos worden.
Ik heb dit jaar al een aantal maanden gebeld met o2 over simlock en mms, en ze zijn wel degelijk vriendelijk, en je zou bijna geloven dat er iets gaat gebeuren, maar dat is het m nou juist er gebeurt NIX! Ik las dat O2 de klantenservice uitbesteed aan een bedrijf en dat het contract laatst is verlengd, maar ik zou als ik O2 was daar nog maar ff overna denken. De medewerks zijn niet vakbekwaam genoeg, en voordat je geholpen wordt, en je probleem is opgelost( eerst tig keer bellen..) ben je al tientallen euros lichter door dat 35 cpm. Ik heb dat er best voor over, maar dan moet het wel snel en goed opgelosst worden. Ze moeten gewoon weer zoals eerst een per gesrek tarief rekenenen, dan draaien wij i.i.g niet voor hun sloomheid op.
Zo da wast :-)
Ik heb dit jaar al een aantal maanden gebeld met o2 over simlock en mms, en ze zijn wel degelijk vriendelijk, en je zou bijna geloven dat er iets gaat gebeuren, maar dat is het m nou juist er gebeurt NIX! Ik las dat O2 de klantenservice uitbesteed aan een bedrijf en dat het contract laatst is verlengd, maar ik zou als ik O2 was daar nog maar ff overna denken. De medewerks zijn niet vakbekwaam genoeg, en voordat je geholpen wordt, en je probleem is opgelost( eerst tig keer bellen..) ben je al tientallen euros lichter door dat 35 cpm. Ik heb dat er best voor over, maar dan moet het wel snel en goed opgelosst worden. Ze moeten gewoon weer zoals eerst een per gesrek tarief rekenenen, dan draaien wij i.i.g niet voor hun sloomheid op.
Zo da wast :-)