Pagina 1 van 1

Het Net perikelen

Geplaatst: 19 feb 2009 19:10
door joyoy
Ik heb een surfen/ bellen abonnement van Het Net. Het is aan alle kanten slecht: slechte telefoonverbinding, uiterst traag internet, wat erg vaak uitvalt. Helpdesk is veel te duur en vaak niet bereikbaar. Wat is het punt. Ik belde naar Het Net met een vraag over trage internetverbinding, de man begon zijn verkooppraatje en adviseerde mij een snellere verbinding en ook nog een TV verbinding te nemen. Ik had geen interesse. Ik had enkel een vraag, meer niet. Wat blijkt: de man heeft zonder mijn toestemming toch een bestelling geplaatst. Ik bel weer naar Het Net, worden notities gemaakt, maar vertellen mij terug te bellen want ze konden niet in het systeem. Ik moest maar terugbellen. Dat heb ik dus gedaan, weer lang in de wacht E 0,45 p/m). Weer contact en oh nee, ze konden niets oplossen want er was weer wat met het systeem. Ondertussen hebben ze mijn niet bestelde bestelling gewoon doorgezet, dat kunnen ze dus wel doorzetten. En na meer dan 6 keer bellen naar Het Net is er nog niets opgelost. De fout die Het Net heeft gemaakt, maken ze maar niet ongedaan. Mijn telefoonkosten naar Het Net zijn ondertussen torenhoog en ik moet volgende week nog maar eens terugbellen, misschien dat ze dan in het systeem kunnen. Waardeloos!!

Lieve mensen neem NOOIT een abonnement bij Het Net. Ik weet mijn god niet hoe dit nu goed gaat komen. Ik ben razend, ik vind het gewoonweg dictatuur van internet providers en dan met name Het Net.

Wie weet raad? En hoe kan Het Net nu eens zijn werk goed gaan doen? Het is gewoon te gek voor woorden....

Re: Het Net perikelen

Geplaatst: 20 feb 2009 18:33
door Rob Hubert
We leven met u mee, want wij hebben het volgende waar Het Net een "probleem" mee heeft.

Wij willen overstappen van Telfort internet naar Het Net Snel Surfen internet pakket, omdat we hele slechte ervaringen hebben na de overnamen van Speedlinq door Telfort.

Het Net heeft een leuk aanbod voor de eerste 12 maanden en zij regelen de overstap.
Dit laatste is waarschijnlijk een groot probleem bij Het Net, want ik heb het vandaag voor de 3e keer aangevraagd, omdat het bij de vorige 2 keer mis is gegaan. Na het aanmelden van zowel de 1e en 2e keer kregen we keurig de gegevens thuis gestuurd, maar de dag erna kregen we een brief dat het niet mogelijk was omdat er al een ADSL aansluiting zit op ons adres. Logisch want we zitten nog bij Telfort en dus niet zonder ADSL. We kijken al uit naar de 3e afmelding :-)

Het Telfort abonnement is per maand opzegbaar en dit zou Het Net voor ons regelen. Ik krijg al de nijging om ze te nomineren voor de koude douche :-)

Rob