Free record shop in Dronten
Geplaatst: 19 feb 2009 22:58
Mijn complimenten voor de FRS, in oktober had ik serie 4 van LOST gekocht en bekeken.
Nu wil ik de serie weer bekijken, blijkt ineens dat de eerste DVD het niet meer doet. Wat er aan de hand was, geen flauw idee, maar helemaal niks deed hij, ook niet in de andere DVDspeler en ook niet op de computer.
Dus ik bellen met de FRS, met de vraag wat er kon wezen, omdat hij he tniet meer doet.
Ik ben er langs geweest, en ik kreeg zomaar, zonder bonnetje of iets een vervangende DVD van ze mee.
Echt een geweldige service.
Nu wil ik de serie weer bekijken, blijkt ineens dat de eerste DVD het niet meer doet. Wat er aan de hand was, geen flauw idee, maar helemaal niks deed hij, ook niet in de andere DVDspeler en ook niet op de computer.
Dus ik bellen met de FRS, met de vraag wat er kon wezen, omdat hij he tniet meer doet.
Ik ben er langs geweest, en ik kreeg zomaar, zonder bonnetje of iets een vervangende DVD van ze mee.
Echt een geweldige service.