LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zie door de bomen het bod niet meer!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
katwol
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 feb 2009 14:15

Zie door de bomen het bod niet meer!!

Ongelezen bericht door katwol »

Goedemiddag allemaal

Ik wil graag een internet+bellen abonnement afsluiten.
Nu ben ik al vrij lang aan het speuren op internet naar een geschikte provider,maar de vele "slechte"ervaringen schrikken mij af.

Wie kan/wil mij raad geven welke provider redelijk uit de bus komt.
Ik heb nu Online en gewoon een KPN abonnement.
Dit bevalt heel goed,maar ik wil graag van de dure maandlasten af,en tevens draadloos ivm met 2 laptops boven.

Ik wil natuurlijk niet steeds van het internet of van de telefoonlijn worden afgegooid,om van "vreemde"rekeningen maar helemaal niet te spreken.

Wie o wie kan mij van advies dienen.
Heel erg bedankt alvast.

Agent 007
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 nov 2008 16:12

Re: Zie door de bomen het bod niet meer!!

Ongelezen bericht door Agent 007 »

Simpel. Ik heb zelf een internet+bellen abonnement bij kpn. Bevalt uitstekend. Geen storingen in de internetverbinding. Perfect!

frenkievee
Berichten: 284
Lid geworden op: 20 jun 2007 16:19

Re: Zie door de bomen het bod niet meer!!

Ongelezen bericht door frenkievee »

Hallo Katwol,
Ik sluit me bij Agent 007 aan: wij zijn van KPN ISDN en Orange ADSL (voorheen Wanadoo) overgestapt op volledig KPN Internet Plus Bellen.
Er zit een modem bij met 4 ethernet poorten, 2 telefoonpoorten en beveiligd draadloos internet binnen het eigen network.
Tot op heden werkt dit prima.
Alleen in het begin een paar kleine problemen, maar dit kwam door de overdaad aan oude apparatuur, die tussen de muuraansluiting en het nieuwe KPN modem zaten. Een bezoekje van een monteur heeft dit opgelost en sindsdien geen problemen meer gehad.
sucees!

Radiofreak
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 feb 2009 19:20

Re: Zie door de bomen het bod niet meer!!

Ongelezen bericht door Radiofreak »

Ik heb Telfort 20mbit voor 19,95 + vast bellen voor 9,95 en werkt prima :D
Je belt dan naar alle vaste nummers binnen nederland gratis....
De prijs voor internet is ondertussen eerste 6 maanden 19,95 en daarna 24,95....
Ik heb een eigen sitecom router eraan gehangen (30 euro) die heeft 3 ethernet poorten en beschikt over wireless.

In het begin enkele keer dat het bellen niet altijd lukte en moest je soms 2x proberen.... :roll:
Als je op zoek bent naar een telefoonlijnverbinding die net zo betrouwbaar is als de kopere lijn van KPN zul je die niet vinden want die bestaan niet....
Maar aangezien ik zoals bijna iedereen een mobiel heb, betaal ik liever minder dan zo'n duur kpn abonnement :wink:

Het aansluiten is precies gebeurd op de gekozen aanmelddatum en de rekeningen kloppen allemaal :)

Alle aanbieders hebben allemaal wel problemen, je zult er dus ook geeneen vinden zonder.... Verstandig is om in de omgeving te vragen hoe de kwaliteit is van bepaalde providers... Hier in de omgeving zijn namelijk veel problemen met Tele2 :roll:

katwol
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 feb 2009 14:15

Re: Zie door de bomen het bod niet meer!!

Ongelezen bericht door katwol »

Heb in de buurt al rondgevraagd,maar iedereen heeft iets anders.
De 1 probleem hier,de ander probleem daar,dus dat schiet niet op.
Heb gewoon de gok genomen en KPN besteld.
We zullen wel zien waar het schip strand.
Misschien iets duurder dan anderen,maar voor ons altijd nog de helft minder pm als wat we nu betalen.

bedankt voor jullie reacties en ik laat nog wel eens weten hoe het ons vergaat met KPN.

Gesloten