Waar zal ik beginnen,
Nu een jaar geleden heb ik een paar keer met mijn laptop gebeld via de zg. infrarood poort naar een 06-76 inbelnummer van Zonnet. Voor ik hier aan begon belde ik met 02 klantenservive met de vraag of dit van mijn belbundel afging omdat het een 06 nummer was. Dat was zo en ik heb een maand land mobiel gemailt enzo. Totdat mijn mobieltje verdronk en overleed. Na ongeveer 3 maanden kreeg ik een rekening van € 250 euro voor het bellen naar 0676- infonummers. Na talloze brieven en telefoontjes waar ik bijna overspannen van werd, een bar slechte service hebben ze. Nooit meer wat van ze gehoord.
Wat kan ik nu nog doen, in een woedebui heb ik een keer al mijn 02 correspondentie weggemieterd. Dus echt veel bewijsmateriaal heb ik niet. Ik weet wel dat ik in hun computer sta met deze klacht. Ik stelde zelfs voor om maar de helft vergoed te krijgen ieder 50-50. Weet je wat ik kreeg € 2,57 is dit soms bedoeld voor de postzegels???
Nu ben ik ook nog eens in een finaciele dip waardoor ik een maand achterstand heb en gisteren ben afgesloten. Tot mijn verbazing ben ik niet meer bereikbaar. Da's toch absurd, want maandselijkse kosten lopen wel gewoon door.
Waarom kan men trouwens ook niet verzoeken om alleen uitgaande gesprekken te kunnen voeren tot dat je belbundel op is. Technisch moet het kunnen.
Geen wonder dat het zo slecht gaat met 02, al ben ik wel opgelucht dat ik niet de enige ben die wordt, excusez le mot, 'genaaid'.
Waarom doet de OPTA niets waarom, doet niemand iets, dit vind ik een vorm van (on)georganiseerde misdaad. Want als wij als klanten een keer niet kunnen betalen ligt er meteen een herinnering of aanmaning op de mat die trouwens altijd op zaterdag aankomt. Maar als wij verhaal willen halen geeft men niet thuis.
Als er iemand is die zou kunnen of willen helpen:
mail me maar [email protected]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] O2, O NEE!
Re: O2, O NEE!
Weet je wat het probleem is: je hebt de vraag verkeert gesteld aan de klantenservice. Je moet niet zeggen dat het een 06 nummer is, maar een 0676 - nummer. Want het streepje maakt het verschil.
Re: O2, O NEE!
0676 nummers vallen niet in de bundel, omdat dit een datanummer is. aan de andere kant zit een server van je provider. Daarom zal het op de factuur onder servicenummer verschijnen. servicenummers vallen niet in de belbundel