hi usb stick
Geplaatst: 22 feb 2009 23:59
Hi klantenservice
Afd. Abonnementen
Postbus 13500
9700 EG
Groningen
20-2-2009
AANGETEKENT
L.S.
Hierbij doe ik schrijven over het volgende geschil, waarbij ik tot 2 maal toe een factuur krijg met een toren hoge rekening.
Het volgende is gebeurd.
Ik heb via de Phone house in Haarlem, op de gen. Cronje een abonnement afgesloten voor de Aktie hi try en buy.
Hierbij zou ik een internet abonnement krijgen, voor 1 maand gratis, en als deze niet zou bevallen, zou ik hem binnen een maand moeten terug sturen, en was het daarmee op de koop af.
Echter kreeg ik aan het einde van de eerste maand een rekening binnen van € 2536,31. (zie bijlage a)
Hier schrok ik enorm van, en ik heb meteen de klanten service gebeld.
Hier werd mij verteld dat ik een specificatie moest opvragen, en dan met een begeleidende brief het verhaal kon aankaarten.
Ik vroeg of de persoon die ik aan de telefoon had mij kon vertellen wanneer dit allemaal gebeurde, en die wist mij te vertellen dat het voornamelijk ‘s nachts gebeurde.
Dit kan zeker niet want ik heb een baan van 40 uur in de week en woon alleen.
‘s Nachts lig ik in me bed, omdat ik om 6uur ‘s morgens eruit moet om naar mijn werk te gaan.
Ik heb ook meteen gevraagd of ik het abonnement nog kon stopzetten en dit was mogelijk, mits ik het per expresse dezelfde dag nog daar heen kon laten sturen.
Dit heb ik dus gedaan(weer kosten gemaakt) en u vind dit in bijlage B.
De specificatie kreeg ik na 2 weken nog niet, en ik heb weer gebeld.
Ook hier werd mij toegezegd dat ik de brief zou krijgen, en ik had juist nog gevraagd of het adres wel goed klopte.
Het adres wat de medewerker mij opgaf was goed.
Nu zijn wij weer 2 weken verder en tot op heden nog steeds geen specificatie.
Nu is dit nog niet eens het ergste.
Ik heb ook nog geen bevestiging gehad dat het apparaat in goede orde was ontvangen, terwijl de track en tracé van de TNT post anders aangaf, en daar mij vertelde dat het dus wel was aangekomen.
Ik heb ondertussen geld moeten lenen, en heb de eerste rekening dus betaald (onterecht naar mijn mening)
Maar ik heb dus tot op heden nog helemaal niks.
Gister 19-02-2009 kreeg ik weer een factuur binnen met een bedrag van €2673,12 (bijlage c)
Ik schrok nu helemaal enorm, en ben direct naar de verkoper gestapt die mij dit apparaat had verkocht.
Deze heeft met de HI Klantenservice gebeld, en hem werd verteld (terwijl hij ook het bewijs zag dat het apparaat is opgestuurd) dat de rekeningen klopte en ik gewoon nog steeds gebruik maak van dit apparaat.
Dit is dus absoluut niet waar, want het apparaat is daadwerkelijk met simkaart en al opgestuurd!
Hierna heb ik zelf gebeld, en kreeg ik een zeer aardige behulpzame jongen aan de lijn; Tobias van den Heuvel.
Deze jongen heeft mij geholpen (in hoeverre hij kon) en Heeft het probleem aangekaart bij een andere afdeling (welke afdeling en waar is mij niks bekend)
Ook is er een telefonische klacht aangemaakt door de voorgenoemde jongen, maar hij adviseerde voor de zekerheid toch dat ik zelf ook een brief moest schrijven.
Hij begreep mijn situatie en ik kan dit gewoon niet opbrengen.
En ook komt er nog is bij dat de 2e rekening zeker onterecht is, omdat ik het apparaat niet meer in mijn bezit heb, en het apparaat bij jullie ligt.
De machtiging wordt ondertussen ingetrokken, want ik had de rekening voor de zekerheid maar op die van me schoonvader gezet, dit voor het geval er nog een probleem zou voordoen (wat bij deze dus het geval is)
Ik ga de laatste rekening dus zeker niet betalen, en van de eerste wil ik mijn geld terug.
Ik betreur ten zeerste dat zo’n groot bedrijf als de HI dit soort vage fouten kan maken.
Ook zou ik graag mijn andere telefoon abonnement willen stoppen(zonder bijkomende kosten), omdat ik gewoon geen vertrouwen meer heb in dit bedrijf.
Ik voel mij gewoon opgelicht, en ook de rente van het eerste bedrag loop ik mis.
Ik heb het nu nog niet eens over de kosten die ik heb moeten betalen om de klantenservice te kunnen spreken.
Aangezien deze brief ook weer aangetekend verstuurd moet worden, dit omdat ik dan in de gaten kan houden of de brief daadwerkelijk ook aankomt.
U zult begrijpen dat ook dit weer kosten met zich mee brengt.
Ik ben 21 jaar en kan dit soort bedragen gewoon niet opbrengen, ik ben geen rijk man, en voor mij is elke euro er 1.
Ik ben vrij rustig in deze brief, maar ik kan wel janken van verdriet dat door dit probleem ik veel verder in de problemen zit.
Mocht er verdere correspondentie via de post gaan wil ik u ook mede delen dat mijn adres met ingang van 4maart is;
Ik hoop ook dat mijn brief snel en goed wordt afgehandeld, en ik hoor graag zo spoedig mogelijk van u.
Als zeer teleurgestelde klant in afwachting verblijf ik,
Hoogachtend,
Met vriendelijke groet,
Afd. Abonnementen
Postbus 13500
9700 EG
Groningen
20-2-2009
AANGETEKENT
L.S.
Hierbij doe ik schrijven over het volgende geschil, waarbij ik tot 2 maal toe een factuur krijg met een toren hoge rekening.
Het volgende is gebeurd.
Ik heb via de Phone house in Haarlem, op de gen. Cronje een abonnement afgesloten voor de Aktie hi try en buy.
Hierbij zou ik een internet abonnement krijgen, voor 1 maand gratis, en als deze niet zou bevallen, zou ik hem binnen een maand moeten terug sturen, en was het daarmee op de koop af.
Echter kreeg ik aan het einde van de eerste maand een rekening binnen van € 2536,31. (zie bijlage a)
Hier schrok ik enorm van, en ik heb meteen de klanten service gebeld.
Hier werd mij verteld dat ik een specificatie moest opvragen, en dan met een begeleidende brief het verhaal kon aankaarten.
Ik vroeg of de persoon die ik aan de telefoon had mij kon vertellen wanneer dit allemaal gebeurde, en die wist mij te vertellen dat het voornamelijk ‘s nachts gebeurde.
Dit kan zeker niet want ik heb een baan van 40 uur in de week en woon alleen.
‘s Nachts lig ik in me bed, omdat ik om 6uur ‘s morgens eruit moet om naar mijn werk te gaan.
Ik heb ook meteen gevraagd of ik het abonnement nog kon stopzetten en dit was mogelijk, mits ik het per expresse dezelfde dag nog daar heen kon laten sturen.
Dit heb ik dus gedaan(weer kosten gemaakt) en u vind dit in bijlage B.
De specificatie kreeg ik na 2 weken nog niet, en ik heb weer gebeld.
Ook hier werd mij toegezegd dat ik de brief zou krijgen, en ik had juist nog gevraagd of het adres wel goed klopte.
Het adres wat de medewerker mij opgaf was goed.
Nu zijn wij weer 2 weken verder en tot op heden nog steeds geen specificatie.
Nu is dit nog niet eens het ergste.
Ik heb ook nog geen bevestiging gehad dat het apparaat in goede orde was ontvangen, terwijl de track en tracé van de TNT post anders aangaf, en daar mij vertelde dat het dus wel was aangekomen.
Ik heb ondertussen geld moeten lenen, en heb de eerste rekening dus betaald (onterecht naar mijn mening)
Maar ik heb dus tot op heden nog helemaal niks.
Gister 19-02-2009 kreeg ik weer een factuur binnen met een bedrag van €2673,12 (bijlage c)
Ik schrok nu helemaal enorm, en ben direct naar de verkoper gestapt die mij dit apparaat had verkocht.
Deze heeft met de HI Klantenservice gebeld, en hem werd verteld (terwijl hij ook het bewijs zag dat het apparaat is opgestuurd) dat de rekeningen klopte en ik gewoon nog steeds gebruik maak van dit apparaat.
Dit is dus absoluut niet waar, want het apparaat is daadwerkelijk met simkaart en al opgestuurd!
Hierna heb ik zelf gebeld, en kreeg ik een zeer aardige behulpzame jongen aan de lijn; Tobias van den Heuvel.
Deze jongen heeft mij geholpen (in hoeverre hij kon) en Heeft het probleem aangekaart bij een andere afdeling (welke afdeling en waar is mij niks bekend)
Ook is er een telefonische klacht aangemaakt door de voorgenoemde jongen, maar hij adviseerde voor de zekerheid toch dat ik zelf ook een brief moest schrijven.
Hij begreep mijn situatie en ik kan dit gewoon niet opbrengen.
En ook komt er nog is bij dat de 2e rekening zeker onterecht is, omdat ik het apparaat niet meer in mijn bezit heb, en het apparaat bij jullie ligt.
De machtiging wordt ondertussen ingetrokken, want ik had de rekening voor de zekerheid maar op die van me schoonvader gezet, dit voor het geval er nog een probleem zou voordoen (wat bij deze dus het geval is)
Ik ga de laatste rekening dus zeker niet betalen, en van de eerste wil ik mijn geld terug.
Ik betreur ten zeerste dat zo’n groot bedrijf als de HI dit soort vage fouten kan maken.
Ook zou ik graag mijn andere telefoon abonnement willen stoppen(zonder bijkomende kosten), omdat ik gewoon geen vertrouwen meer heb in dit bedrijf.
Ik voel mij gewoon opgelicht, en ook de rente van het eerste bedrag loop ik mis.
Ik heb het nu nog niet eens over de kosten die ik heb moeten betalen om de klantenservice te kunnen spreken.
Aangezien deze brief ook weer aangetekend verstuurd moet worden, dit omdat ik dan in de gaten kan houden of de brief daadwerkelijk ook aankomt.
U zult begrijpen dat ook dit weer kosten met zich mee brengt.
Ik ben 21 jaar en kan dit soort bedragen gewoon niet opbrengen, ik ben geen rijk man, en voor mij is elke euro er 1.
Ik ben vrij rustig in deze brief, maar ik kan wel janken van verdriet dat door dit probleem ik veel verder in de problemen zit.
Mocht er verdere correspondentie via de post gaan wil ik u ook mede delen dat mijn adres met ingang van 4maart is;
Ik hoop ook dat mijn brief snel en goed wordt afgehandeld, en ik hoor graag zo spoedig mogelijk van u.
Als zeer teleurgestelde klant in afwachting verblijf ik,
Hoogachtend,
Met vriendelijke groet,