Hoi allemaal,
Ik heb een mart visser design bank die ik vorig jaar wilde laten bekleden.
Ik woon in Amstedam maar vond in Den Haag een goed adres.
Het kunstwerkje kostte me 1100,- inclusief de nieuwe stof, een hoop geld maar dat mag wel voor zo'n bank.
Nu 11 maanden later gaat er vanalles los zitten, het is een uitklapbare slaapbank en de scharnier zit los plus de rugleuning.
Na enig onderzoek zag ik dat sommige verbindingspunten met goedkope parkers zijn vastgezet en niet zo netjes maar gewoon schuin er in gejast omdat je er moeilijk bijkomt.
Ik ga ervanuit dat zo'n meubelbekleder over de juiste apparatuur beschikt om alles netjes weer in elkaar te zetten maar dat is dus niet het geval.
Nu wil ik verhaal halen maar nu komt het he, het is een loeizware bank die half in mijn combo past en een ritje van Amsterdam naar Den haag kost mij waarschijnlijk meer dan de oplossing.
Hoe zou zoiets eigenlijk opgelost moeten worden? Is die man een beetje verplicht om zelf voor vervoer te zorgen of zelf langs te komen, ik ben namelijk erg gefrustreerd over het feit dat ik meer dan duizend euro uitgeef aan iemand die er een potje van maakt.
Reacties zijn welkom!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bekleding bank
Re: Bekleding bank
Maak een duidelijke foto als bewijs en deze persoon zal wel vervoer voor Uw bank hebben.
Hij kan dan zien wat er fout is en iets doen.
Geef hem een kans op herstel, en als hij dat niet wil horen we dat wel.
Hij kan dan zien wat er fout is en iets doen.
Geef hem een kans op herstel, en als hij dat niet wil horen we dat wel.