Pagina 1 van 1

Trendhopper - zeer slechte kwaliteit en zeer slechte service

Geplaatst: 24 feb 2009 20:32
door jjzwaard
Wij hebben bij TrendHopper Sliedrecht een bank gekocht en daags nadat deze geplaatst is bleek dat de stof snel ging rafelen en dat hij heel makkelijk beschadigde.

Toen ze kwamen kijken om het eea te beoordelen zagen ze onze kat en was hun oordeel geveld: het kwam door de kat. Weg garantie of wat dan ook. Ook na diverse telefoontjes hield men hun poot stijf. We hebben voor een significant bedrag aan meubels gekocht en ze weigeren ook maar enigzins coulant te zijn. Het enige wat men zei is dat we hem voor €370,- opnieuw konden laten bekleden. En dat vond men al coulant!

Het verhaal is nu zover dat we het eea aan onze rechtsbijstand hebben voorgelegd en we hopen dat ze met een acceptabel voorstel terugkomen.

Mijn vraag is: zijn er meer mensen met slechte ervaringen met de kwaliteit van Trendhopper banken en zo ja met welk type bank. Verder wil ik mensen waarschuwen niets bij de Trendhopper te kopen, want ik heb bij meerdere filialen zeer slechte ervaringen met de kwaliteit van de goederen. Van compleet verroeste scharnieren tot slechte kwaliteit laden tot de hierboven beschreven bank.

Doe er je voordeel mee! En bedankt voor jullie reacties

Re: Trendhopper - zeer slechte kwaliteit en zeer slechte service

Geplaatst: 25 feb 2009 07:27
door sjoegel
Als je al slechte ervaringen had waarom koop je er dan ? :?

Re: Trendhopper - zeer slechte kwaliteit en zeer slechte service

Geplaatst: 25 feb 2009 07:55
door Hobbyistje
Anders niks meer te zeuren misschien?

Verroeste scharnieren kan er op duiden dat het al lang in het magazijn heeft gestaan.
In Sliedrecht hebben ze geen verwarming (magazijn) en kan de condens roestvorming veroorzaken.

Maar daar staat dan weer tegenover dat het wel een "oud" model moet zijn geweest, anders zou het niet verroest kunnen zijn.