Pagina 1 van 1

Geld terug voor niet geleverde diensten No1hosting

Geplaatst: 25 feb 2009 14:19
door jvdmolen
In december 2008 deed ik een aanvraag voor mijn eigen domeinnaam bij No1hosting. Al zeer snel leek alles in orde en de (tijdelijke) website was in de lucht. Helemaal geweldig. Ik kreeg inloggegevens en kon via een IP adres bestanden uploaden, instellingen doen, etc. Na enkele dagen zou de site via de domeinnaam beschikbaar zijn.

Factuur gekregen (€12,-) en direct betaald.

Deze factuur bleef op "niet voldaan" staan op mijn persoonlijke pagina bij het klantengedeelte van de site van No1hosting. Mailtje gestuurd en snelle reactie gekregen dat er een achterstand was in het verwerken van facturen. OK, prima. Echter na een aantal weken was de website nog steeds niet via de domeinnaam te vinden. Weer mailtje naar support. Als antwoord kreeg ik dat ze door omstandigheden geen nieuwe klanten konden aannemen en dat de betaalde €12,- teruggestort zou worden.

OK, jammer, maar helaas. Dan geen klant, ook prima. Ben inmiddels naar een ander hosting bedrijf.

Het vervelende alleen nu is dat ik nog steeds op mijn 12 Euro zit te wachten. Na een aantal mailtjes naar support maar eens gebeld. Geen contact te krijgen. Ik krijg een bandje: "De persoon die u probeert te bereiken kan op dit moment niet gebeld worden. Probeert u het later nog eens".

Op mail wordt niet meer gereageerd.

Brief gestuurd. Ook geen reactie!

Het bedrijf lijkt nog wel te bestaan, ik kan nog steeds inloggen op mijn persoonlijke pagina bij de Servicedesk, maar en lijkt niemand meer te zijn die mail beantwoord, de telefoon aanneemt of brieven ontvangt.

Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen?

Re: Geld terug voor niet geleverde diensten No1hosting

Geplaatst: 25 feb 2009 17:55
door handelaar
Er lijkt hier haast sprake van oplichting. Aanklacht indienen misschien? Kan wel eens heel wat moeite gaan kosten om die 12 euro terug te ontvangen.