Pagina 1 van 1

ziggo

Geplaatst: 25 feb 2009 16:41
door gjvdbrink
Dag Ziggo lieden,

Bedankt voor het toezenden van het starterspakket en de digitale ontvanger. Wat moet ik ermee?
Dit is nu de derde die ik ontvang !
Ik heb sinds 20 oktober geen telefoon meer in het 3 in 1 pakket van jullie.
Op 20 oktober blijkt dat ik ben afgesloten omdat het nummer dubbel iis uitgegeven

Heel veel Contact met ziggo: Er zal aan worden gewerkt want het is uw nummer want van 16 augustus ( start abonnement ) tot 20 oktober heeft het gewerkt.
Maar niets van dat alles, geen telefoon en wel nota's. Wel veel beloften het binnen 3 of 5 dagen op te lossen.
Ook een brief i.p.v. mail gestuurd maar daarop is tot op heden geen reactie geweest.
Daarom heb ik in november 2008 en december 2008 mijn lidmaatschap opgezegd.
Dit is per mail bevestigd.
De 1e opzegging resulteerde in het verkrijgen van het volledige pakket zenders op beide kaarten. Hier heb ik nooit om gevraagd.
Resulteert nu de 2e opzegging in het sturen van een 2e digitale ontvanger?
Het enige wat ik eigenlijk wil is dat wij weer kunnen bellen en gebeld worden, maar dat is blijkbaar niet te realiseren.
Na 30 x bellen en nog veel meer e-mails weet ik het ook niet meer. Zelf de lieden van het call centre hebben medelijden met me als ze mijn geschiedenis bekijken maar kunnen jammer genoeg niets voor me doen.

Want : Het is in behandeling / de technische dienst is er mee bezig / het zit in de tweede lijn / uw digitale decoder is nog niet geleverd / etc. etc. etc.
De onterecht afgeschreven nota's voor het 3 in 1 pakket zijn gestorneerd en ook al in behandeling! Maar niks horen natuurlijk
Ik hoor verder toch niets wezenlijks van jullie.
O ja, 1 keer een belletje dat mijn nummer dubbel uitgegeven is en 1 keer dat het binnenkort verholpen is en natuurlijk de mail dat het in behandeling is en binnen 3 dagen verholpen zal zijn.
Het resultaat:
Dubbele afschrijving van volledig zender gebruik op beide kaarten en geen telefoon.
Ik stuur maar weer een opzegging en teken hierbij aan dat ik het met gang van zaken helemaal niet eens ben.
niet met het volledig pakket a 9.95 en dat 2 x i.p.v. een koppeling zoals uw call medewerker het beschreef
ik zou 2 maanden hele pakket op proef krijgen en daarvoor 1 x 10 euro betalen voor de 2e kaart en verder niets.
Ook ik wil na 3 maanden eindelijk weer bellen en gebeld kunnen worden !

Blijkbaar niet bij Ziggo!