Trouwjapon is nog niet binnen.Wat nu?
Geplaatst: 26 feb 2009 13:44
Onze dochter gaat op 5 juni a.s trouwen Dus vorig jaar mei een trouwjapon uitgezocht en gekocht(Helft aanbetaald)Sommige zullen dit misschien wat vroeg vinden wat de aankoop betreft maar wij zijn blij dat wij dit gedaan hebben.Want vorig jaar september was de japon binnen en eigenlijk mocht onze dochter hem pas dit jaar april weer passen maar aangezien zij dit te lang vond duren hebben we gebeld naar de zaak met de vraag of het niet een keer extra mocht.Dit mocht en dus eind september ging onze dochter haar japon opnieuw passen.Ook weer foto`s gemaakt van deze keer passen net als bij het uitzoeken.Zij had direct al het gevoel dat er iets niet aan klopte Dus thuis gekomen direct de foto`s vergeleken van de 1e keer passen en de laatste keer en ja hoor onze dochter had gelijk er ontbrak het een en ander aan de japon.Gelijk contact gezocht met de winkel en dit verteld.Moesten opnieuw een afspraak maken langs komen met de foto`s.Helaas begaf onze PC het en konden we pas op 4 november terecht bij de winkel met onze foto`s.
Werden daar niet bepaald hartelijk ontvangen men gaf ons het gevoel dat we een stel zeurpieten waren die niet zeker wisten dat het om die japon ging,maar goed de foto`s afgeven en deze werden vergeleken met de foto`s van de 1e keer passen.En ja wij hadden gelijk de japon was niet zoals het moest.De fabrikant was een meter of 12 kant vergeten eraan te zetten inclusief de borduursels.
Men beloofde ons een spoedbestelling te plaatsen en de japon zou 13 februari binnen zijn.Helaas is het nu al 26 februari en de japon is nog niet binnen Het liefst zou onze dochter haar aankoop ongedaan maken maar dat kan helaas niet staat in het contract Dit kan alleen als èèn van hen zou komen te overlijden.Nu daar zit ook niemand op te wachten.
En stel je voor dat we tot april hadden gewacht met opnieuw passen Wat had men dan gedaan om haar japon nog op tijd klaar te krijgen.
Hebben intussen opnieuw contact gezocht met de winkel maar men kan ons niet zeggen wanneer de japon binnen komt.
Weet iemand raad of wat wij nu nog kunnen doen Het liefst willen we van de aankoop af en onze aanbetaling terug.
Werden daar niet bepaald hartelijk ontvangen men gaf ons het gevoel dat we een stel zeurpieten waren die niet zeker wisten dat het om die japon ging,maar goed de foto`s afgeven en deze werden vergeleken met de foto`s van de 1e keer passen.En ja wij hadden gelijk de japon was niet zoals het moest.De fabrikant was een meter of 12 kant vergeten eraan te zetten inclusief de borduursels.
Men beloofde ons een spoedbestelling te plaatsen en de japon zou 13 februari binnen zijn.Helaas is het nu al 26 februari en de japon is nog niet binnen Het liefst zou onze dochter haar aankoop ongedaan maken maar dat kan helaas niet staat in het contract Dit kan alleen als èèn van hen zou komen te overlijden.Nu daar zit ook niemand op te wachten.
En stel je voor dat we tot april hadden gewacht met opnieuw passen Wat had men dan gedaan om haar japon nog op tijd klaar te krijgen.
Hebben intussen opnieuw contact gezocht met de winkel maar men kan ons niet zeggen wanneer de japon binnen komt.
Weet iemand raad of wat wij nu nog kunnen doen Het liefst willen we van de aankoop af en onze aanbetaling terug.