Pagina 1 van 1

Klantenservice Kpn(positief bericht)

Geplaatst: 26 feb 2009 17:53
door antoinetteb42
Nu even een positief bericht over Kpn, ik ben al een tijdje in de weer met hen.
Vandaag ben ik persoonlijk naar het hoofdkantoor in Voorburg gegaan,
ik werd netjes ontvangen en goed te woord gestaan, tevens is er direct actie ondernomen.
Hier ben ik na al die tijd, best content over.
Ik zou een ieder ook adviseren, is het een ernstig probleem, ga naar het hoofdkantoor,onderbouw het verhaal goed ,neem bewijsstukken mee,en blijf vooral netjes tegen de medewerkers daar.
Ze zullen je echt op een zo goed mogelijke wijze helpen , met het probleem.

Re: Klantenservice Kpn(positief bericht)

Geplaatst: 27 feb 2009 09:18
door bakker82
sorry hoor, maar als een bezoek aan het hoofdkantoor 'pas' voor een goede / positieve ervaring kan zorgen :?
Dat het zover heeft moeten lopen vind ik an sich een slecht teken.
Anyway, blij voor je dat jouw probleem is opgelost in Voorburg.

Ik hoop niet dat het bij mij zover hoeft te komen. Een bezoekje aan de regionale kpn winkel zou op z'n minst voldoende moeten zijn ?!

Re: Klantenservice Kpn(positief bericht)

Geplaatst: 27 feb 2009 11:11
door antoinetteb42
ik denk dat het dan net zo n lange geschiedenis , als ik heb meegemaakt,zal worden.
Zo n winkel moet je maar zien als een levend callcenter, dus hetzelfde als je belt.
Alleen heb je de enorme belkosten niet.
Ik had niet verwacht dat een bezoek aan hun kantoor, het problem zo snel zou oplossen.