Mediamarkt Deventer/ Autoradio met navigatie
Geplaatst: 28 feb 2009 14:47
Hallo,
Ik heb op 27-12-2008 een autoradio gekocht, mij werd verteld dat er navigatie opzat en dat er een kaartje bij zat van West Europa.
Toen ik thuis was gekomen, heb ik hem aangesloten in de auto, maar er bleek geen kaartje bij te zitten van West Europa.
Ik ben toen terug gegaan naar Media Markt en heb het gemeld.
Ze zouden hem bestellen. 2 weken later nog niets, net gehoord, nog geen telefoontje.
Ik heb gebeld, en bleek dat hij nog niet besteld was. Ik heb hun toen gevraagd om hem te bestellen, dat zouden ze doen. Maar, hij moest uit China komen, dus het duurde ongeveer anderhalve week.
Weer zouden ze mij terugbellen, maar na 2 weken weer niets gehoord.
Ik heb toen weer gebeld, en toen bleek dat hij nog niet besteld was. Ik had ze WEER gevraagd om het desbetreffende kaartje te bestellen, dat zouden ze deze keer ook doen. Maar, hij moet deze keer uit Japan komen, dus het kond weer anderhalve week duren. Wel appart, ene keer uit China, andere keer uit Japen.
Maargoed, weer 2 weken voorbij, wederom heeft MediaMarkt WEER NIETS van zich laten horen. Ik werd er uiteindelijk een beetje gek van, je word overal heen gestuurd, elke keer zou die besteld worden. Maar elke keer is hij niet besteld!
Ik ben toen naar MediaMarkt toe gegaan, en heb gevraagd wat dat voor onzin was. Ik kreeg toen het antwoord dat het inderdaad niet kon. Hij zou toen direct besteld worden, hij was op voorraad dus ik had hem voor de volgende week binnen. (Ik kwam op vrijdag, en uiterlijk de vrijdag erop kon ik hem ophalen.)
Ik zou zoals meerdere keren is gezegt, een telefoontje krijgen. Maar nee hoor, net zoals de keren ervoor geen telefoontje gehad.
(Dit was afgesproken (maar niet nagekomen) met de afdelingschef '..')
Ik ben toen direct die avond boos naar MediaMarkt gegaan, en heb gevraagd waarom ze niet hebben gebelt, en had gevraagd of ik het kaartje kon meenemen. Maar nee, het kon niet want hij was nog niet opgestuurd. Een week later kwam ik terug, om de radio in te leveren, want ik had er duidelijk genoeg van.
Plotseling kwamen ze met een idee: "Ja, we halen een kaartje uit een andere navigatie".
(Best wel raar, hadden ze anderhalve maand ervoor ook wel kunnen doen!!??)
Ik had het toen eigenlijk al gehad met de MediaMarkt in Deventer, waar de service gewoon erg slecht is. Ze komen hun afspraken gewoon niet na. Niet 1x, maar meerdere malen.
Ik heb ze toen het voordeel van de twijfel gegeven en het kaartje aangepakt. Thuis getest, maar elke keer had ik geen GPRS signaal.
Ik weet zelf, dat het ff kan duren. Heb dus ook 5 dagen gewacht, maar toen had ik nog steeds geen signaal.
Ik ben toen terug gegaan naar MediaMarkt en heb ze verteld, dat ik nu wel genoeg had van de radio, omdat er ELKE keer weer wat mis mee is.
Dus ik wilde de radio inleveren.
Bij de Service Center werd ik aangesproken door iemand van de afdeling zelf. Hij had een kopie gemaakt van de bon, en zou de volgende dag DIRECT overleggen met de afdelingschef, en mij 's ochtends nog terugbellen.
Maar nee hoor, niets gehoord de volgende dag. Ik ben toen WEER naar MediaMarkt geweest, en toen hoorde ik, dat die jongen niet eens moest werken die dag.
(Best wel gek, want als je een afspraak maakt dat je er die ochtend mee bezig gaat, moet je wel werken neem ik aan?)
(Dit was afgespoken (Maar niet nagekomen) met ene '..' van de afdeling Autoradio's)
Weer zou ik de volgende dag telefoon krijgen voor 17.00.
En ja, de volgende dag ging de telefoon om precies te zijn 16.59.
Ik kon het geld niet terug krijgen van de radio, omdat de 2 weken omruilgarantie al was overschijden.
(Maar zeg eens eerlijk, wie zijn schuld is dat?) Ik werd wel 5 maal overal heen gestuurd, en elke keer zou ik gebeld worden, maar elke keer zijn ze de afspraken niet na gekomen. Gewoon onbeschoft en een belachelijke service.)
Ik ben dezelfde avond nog naar MediaMarkt toe geweest, en had ze duidelijk gezegt dat ik mijn geld terug wilde. Maar nee, tevergeefs.
Ik heb toen gevraagd naar een 'Klachtenformulier'. En toen kwam de medewerker ineens met een voorstel.
"Ja, je krijgt je geld terug."
En kort daarna veranderde hij weer. Hij kwam toen met het idee: "Je moet een andere radio uitkiezen, en het verschil krijg je dan terug.
Ik heb toen gekeken op de afdeling, maar er zat geen leuke radio bij.
Ik heb toen de desbetreffende afdelingschef erbij geroepen, maar ik MOEST er verplicht 1 uitkiezen.
Ik had toen de goedkoopste radio uitgekozen, maar dat mocht niet.
(Maar komop, sinds wanneer beslist hij welke radio ik moet kopen?)
Ik MOEST PERSEE een dure radio nemen, en mocht niet die van €35,- nemen. Ik was gewoon verplicht om een radio van €200,- tegen mijn zin in, te kopen. Dat is toch gewoon asosiaal?
Sinds wanneer, kan een medewerker mij verplichten om een DURE autoradio te nemen, die ik ook nog eens NIET mooi vond.
(Ik werd dus door '..' verplicht om een dure autoradio te kopen, omdat ik anders het verschil niet terug kreeg)
Ik heb de autoradio nog in doos, met een bon erbij. Maar daar zit GEEN omruilgarantie op.
Dit alles, terwijl ik gewoon mijn geld terug wilde.
Ik heb ze toch wel vaak genoeg de kans gegeven, dus mijn geld terug zou op zijn minst wel normaal zijn. Of zie ik dat mis?
Kan hij mij verplichten om een dure autoradio uit te kiezen?
Wat kan ik hieraan doen?
Ik heb op 27-12-2008 een autoradio gekocht, mij werd verteld dat er navigatie opzat en dat er een kaartje bij zat van West Europa.
Toen ik thuis was gekomen, heb ik hem aangesloten in de auto, maar er bleek geen kaartje bij te zitten van West Europa.
Ik ben toen terug gegaan naar Media Markt en heb het gemeld.
Ze zouden hem bestellen. 2 weken later nog niets, net gehoord, nog geen telefoontje.
Ik heb gebeld, en bleek dat hij nog niet besteld was. Ik heb hun toen gevraagd om hem te bestellen, dat zouden ze doen. Maar, hij moest uit China komen, dus het duurde ongeveer anderhalve week.
Weer zouden ze mij terugbellen, maar na 2 weken weer niets gehoord.
Ik heb toen weer gebeld, en toen bleek dat hij nog niet besteld was. Ik had ze WEER gevraagd om het desbetreffende kaartje te bestellen, dat zouden ze deze keer ook doen. Maar, hij moet deze keer uit Japan komen, dus het kond weer anderhalve week duren. Wel appart, ene keer uit China, andere keer uit Japen.
Maargoed, weer 2 weken voorbij, wederom heeft MediaMarkt WEER NIETS van zich laten horen. Ik werd er uiteindelijk een beetje gek van, je word overal heen gestuurd, elke keer zou die besteld worden. Maar elke keer is hij niet besteld!
Ik ben toen naar MediaMarkt toe gegaan, en heb gevraagd wat dat voor onzin was. Ik kreeg toen het antwoord dat het inderdaad niet kon. Hij zou toen direct besteld worden, hij was op voorraad dus ik had hem voor de volgende week binnen. (Ik kwam op vrijdag, en uiterlijk de vrijdag erop kon ik hem ophalen.)
Ik zou zoals meerdere keren is gezegt, een telefoontje krijgen. Maar nee hoor, net zoals de keren ervoor geen telefoontje gehad.
(Dit was afgesproken (maar niet nagekomen) met de afdelingschef '..')
Ik ben toen direct die avond boos naar MediaMarkt gegaan, en heb gevraagd waarom ze niet hebben gebelt, en had gevraagd of ik het kaartje kon meenemen. Maar nee, het kon niet want hij was nog niet opgestuurd. Een week later kwam ik terug, om de radio in te leveren, want ik had er duidelijk genoeg van.
Plotseling kwamen ze met een idee: "Ja, we halen een kaartje uit een andere navigatie".
(Best wel raar, hadden ze anderhalve maand ervoor ook wel kunnen doen!!??)
Ik had het toen eigenlijk al gehad met de MediaMarkt in Deventer, waar de service gewoon erg slecht is. Ze komen hun afspraken gewoon niet na. Niet 1x, maar meerdere malen.
Ik heb ze toen het voordeel van de twijfel gegeven en het kaartje aangepakt. Thuis getest, maar elke keer had ik geen GPRS signaal.
Ik weet zelf, dat het ff kan duren. Heb dus ook 5 dagen gewacht, maar toen had ik nog steeds geen signaal.
Ik ben toen terug gegaan naar MediaMarkt en heb ze verteld, dat ik nu wel genoeg had van de radio, omdat er ELKE keer weer wat mis mee is.
Dus ik wilde de radio inleveren.
Bij de Service Center werd ik aangesproken door iemand van de afdeling zelf. Hij had een kopie gemaakt van de bon, en zou de volgende dag DIRECT overleggen met de afdelingschef, en mij 's ochtends nog terugbellen.
Maar nee hoor, niets gehoord de volgende dag. Ik ben toen WEER naar MediaMarkt geweest, en toen hoorde ik, dat die jongen niet eens moest werken die dag.
(Best wel gek, want als je een afspraak maakt dat je er die ochtend mee bezig gaat, moet je wel werken neem ik aan?)
(Dit was afgespoken (Maar niet nagekomen) met ene '..' van de afdeling Autoradio's)
Weer zou ik de volgende dag telefoon krijgen voor 17.00.
En ja, de volgende dag ging de telefoon om precies te zijn 16.59.
Ik kon het geld niet terug krijgen van de radio, omdat de 2 weken omruilgarantie al was overschijden.
(Maar zeg eens eerlijk, wie zijn schuld is dat?) Ik werd wel 5 maal overal heen gestuurd, en elke keer zou ik gebeld worden, maar elke keer zijn ze de afspraken niet na gekomen. Gewoon onbeschoft en een belachelijke service.)
Ik ben dezelfde avond nog naar MediaMarkt toe geweest, en had ze duidelijk gezegt dat ik mijn geld terug wilde. Maar nee, tevergeefs.
Ik heb toen gevraagd naar een 'Klachtenformulier'. En toen kwam de medewerker ineens met een voorstel.
"Ja, je krijgt je geld terug."
En kort daarna veranderde hij weer. Hij kwam toen met het idee: "Je moet een andere radio uitkiezen, en het verschil krijg je dan terug.
Ik heb toen gekeken op de afdeling, maar er zat geen leuke radio bij.
Ik heb toen de desbetreffende afdelingschef erbij geroepen, maar ik MOEST er verplicht 1 uitkiezen.
Ik had toen de goedkoopste radio uitgekozen, maar dat mocht niet.
(Maar komop, sinds wanneer beslist hij welke radio ik moet kopen?)
Ik MOEST PERSEE een dure radio nemen, en mocht niet die van €35,- nemen. Ik was gewoon verplicht om een radio van €200,- tegen mijn zin in, te kopen. Dat is toch gewoon asosiaal?
Sinds wanneer, kan een medewerker mij verplichten om een DURE autoradio te nemen, die ik ook nog eens NIET mooi vond.
(Ik werd dus door '..' verplicht om een dure autoradio te kopen, omdat ik anders het verschil niet terug kreeg)
Ik heb de autoradio nog in doos, met een bon erbij. Maar daar zit GEEN omruilgarantie op.
Dit alles, terwijl ik gewoon mijn geld terug wilde.
Ik heb ze toch wel vaak genoeg de kans gegeven, dus mijn geld terug zou op zijn minst wel normaal zijn. Of zie ik dat mis?
Kan hij mij verplichten om een dure autoradio uit te kiezen?
Wat kan ik hieraan doen?