T-mobile prepay aanmelding My T-mobile en T-mobile speciaal
Geplaatst: 28 feb 2009 16:06
Ik heb voor de tweede keer problemen met het ontvangen van de €10,- beltegoed dat je krijgt bij aankoop van een prepay toestel van T-mobile.
Het systeem lijkt bewust zo complex gemaakt te zijn, dat de meeste klanten opgeven en T-mobile de €10,- zelf in haar zak kan steken.
Eerst moet je je aanmelden bij My T-mobile. Ik heb, na hierover contact te hebben gehad met de helpdesk, een mail ontvangen om in staat te zijn om de aanmelding tot een succes te maken. Het is een complex iets, waarbij je mails ontvangt waarop je moet reageren en ook een SMSje ontvangt met een toegangscode.
Als dit eenmaal gelukt is, moet je je nóg een keer aanmelden, dit keer bij T-mobile speciaal. Ik begrijp niet waarom dit weer een aparte aanmelding moet zijn. Het heeft waarschijnlijk met die €10,- te maken.
INmiddels dus al weer meer dan een week aangemeld, maar het bericht op het scherm blijft hetzelfde: "Je hebt je aangemeld voor het spaarprogramma. Binnen enkele dagen komt hier jouw puntenoverzicht te staan." En we wachten al zolang.... De vorige keer is het, na een zeer boze brief, uiteindelijk na 6 maanden gelukt. Nu is het weer afwachten.
Dit ruikt echt naar oplichting! Het lijkt me een goede zaak als Radar hier eens een item van maakt.
Groeten,
Het systeem lijkt bewust zo complex gemaakt te zijn, dat de meeste klanten opgeven en T-mobile de €10,- zelf in haar zak kan steken.
Eerst moet je je aanmelden bij My T-mobile. Ik heb, na hierover contact te hebben gehad met de helpdesk, een mail ontvangen om in staat te zijn om de aanmelding tot een succes te maken. Het is een complex iets, waarbij je mails ontvangt waarop je moet reageren en ook een SMSje ontvangt met een toegangscode.
Als dit eenmaal gelukt is, moet je je nóg een keer aanmelden, dit keer bij T-mobile speciaal. Ik begrijp niet waarom dit weer een aparte aanmelding moet zijn. Het heeft waarschijnlijk met die €10,- te maken.
INmiddels dus al weer meer dan een week aangemeld, maar het bericht op het scherm blijft hetzelfde: "Je hebt je aangemeld voor het spaarprogramma. Binnen enkele dagen komt hier jouw puntenoverzicht te staan." En we wachten al zolang.... De vorige keer is het, na een zeer boze brief, uiteindelijk na 6 maanden gelukt. Nu is het weer afwachten.
Dit ruikt echt naar oplichting! Het lijkt me een goede zaak als Radar hier eens een item van maakt.
Groeten,