![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Ik baal zo van AH winkels. Elk bezoek aan deze winkel eindigt op wachten bij de klantenservice omdat wat je bij de kassa betaalt voor een product niet overeenkomt met het prijzenkaartje voor dat produkt. Werkelijk elke keer als ik naar AH ga, weet ik dat ik belaazerd word! 3 weken geleden: Appels die op een kaartje 2.69 kosten en bij de kassa 2.99 bv. Ik heb het aangegeven, mijn geld na een hoop gedoe teruggekregen(overigens, zonder sorry van de klantenservice). Vandaag, weer hetzelfde, het kaartje is niet vervangen (nog steeds 2.69) en de prijs bij ede kassa nog steeds 2.99. Klantenservice begon al iemand anders te helpen nog voordat ik klaar was met mijn klacht. Duidelijk chagrijnig, gingen ze met toch "helpen" nadat ik heel hard gezegd had dat ik nog niet klaar was en dat ik mijn geld terug wil.
Het gebeurt me regelmatig met allerlei producten bij AH en nu ben ik het zat.
Ik ga al mijn boodschappen bij andere winkels doen, heb geen zin om het gevoel te hebben dat ze me elke keer proberen op te lichten.
AlbertHeijn: jullie verliezen klanten op deze manier!
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)