LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] inactieve sim bij Telfort.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
machiel1961

inactieve sim bij Telfort.

Ongelezen bericht door machiel1961 »

Vorige week is van het ene op het andere moment mijn mobielnummer niet meer actief.
Ik heb een abonnement bij Telfort en van het ene op het andere moment bestaat mijn nummer niet meer :?:
Na vele telefoontjes (30cent per minuut :evil:), zijn we nog steeds niets verder.
Je wordt weer eens van het kastje naar de muur gestuurd.
HET contract verscheuren kan ook niet, maar ze weten volgens mij daar ook niet wat ze moeten doen.
Elke keer weer iemand anders bij Telfort aan de telefoon krijgen en nog steeds geen oplossing, terwijl het hun fout is.
Wat een slechte service!
Heeft iemand nog tips of ervaring met dit geval?? :roll:

frenkievee

Re: inactieve sim bij Telfort.

Ongelezen bericht door frenkievee »

Een directe oplossing niet, maar doe het volgende:
Schrijf een brief naar Telfort, waarin je ze in gebreke stelt en aansprakelijk stelt voor alle kosten die je moet maken/gemaakt hebt omdat je telefoonnummer niet meer bereikbaar is.
Zeg ook dat je zolang het telefoonnummer niet weer beschikbaar wordt gesteld, je je betalingen aan Telfort opschort.
Geef ze een bepaalde tijd, 2 of 3 weken of zo, waarin je Telfort de gelegenheid geeft om de boel weer aan de praat te krijgen. Zo niet, dan beschouw je per die datum (dus over twee of drie weken) het contract ontbonden vanwege wanprestatie.

Stuur de brief zo mogelijk aangetekend met bevestiging van ontvangst (kost je wel 8 euro, maar die kosten kun je weer bij Telfort neerleggen want je hebt hun aansprakelijk gesteld voor alle kosten.....), zodat je ten alle tijde kunt bewijzen dat de brief door jou verstuurd en door Telfort ontvangen is.

succes!! frenkievee

consument76

Re: inactieve sim bij Telfort.

Ongelezen bericht door consument76 »

Wij hebben dit in korte tijd 2x op ons zakelijk abonnement van het werk gehad. Van het ene op het andere moment deed het nummer het niet meer, dit bleek in ons geval gewoon een defecte simkaart, binnen 24 uur een nieuwe simkaart ontvangen en dan een belletje naar een 020 nummer waarna na ongeveer een kwartier het nummer naar de nieuwe simkaart geporteerd werd.
Wellicht is dit bij u ook het geval. Succes met het zoeken naar een oplossing met Telfort.

Gesloten