LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koop u Kozijnen bij VKG dealers

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
M.de Vries
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2009 19:57

Koop u Kozijnen bij VKG dealers

Ongelezen bericht door M.de Vries »

Beste mensen,

Ik wil u er even op wijzen dat u beter kunststof kozijnen kunt kopen bij bedrijven die aan gesloten zijn VKG waarborgfonds.

Dit alles voor u eigen veiligheid.

Bezoek maar eens de website van het VKG waarborgfonds. :!:


www.vkgkozijn.nl

norman
Berichten: 37
Lid geworden op: 14 jun 2008 20:47

Re: Koop u Kozijnen bij VKG dealers

Ongelezen bericht door norman »

hoezo VKG, dit is een branche organisatie en geen keurmerk

keurkozijn is ook lid van VKG en die staat toch wel heer erg vaak in dit soort forums

vanOost
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 mar 2009 07:01

Re: Koop u Kozijnen bij VKG dealers

Ongelezen bericht door vanOost »

Zo'n waarborgfonds is natuurlijk leuk, maar uiteindelijk betaal je dat als klant zelf. Die waarborgpot moet toch ergens van betaald worden nietwaar?

Mijn eigen ervaring met offertes voor kunststofkozijnen is, dat de offertes van VKG-leden allemaal flink hoger lagen dan van niet leden.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor een bedrijf waar ik geen aanbetaling hoef te doen en pas binnen 2 weken na plaatsing hoef te betalen, dan heb je dus ook geen waarborgfonds nodig.

Dit bedrijf was overigens niet de goedkoopste aanbieder, maar naar mijn mening wel de aanbieder met de beste prijs/kwaliteit verhouding en dus wel een stuk goedkoper dan alle VKG offertes.

De leveringsvoorwaarden van dit bedrijf past op 1 A4-tje,
tegen 7 A4-tjes voor de standaard leveringsvoorwaarden van de VKG.

Gesloten