Pagina 1 van 1

v-click snorscooter

Geplaatst: 03 mar 2009 12:19
door Ron van Motman
:evil:
heb alle reacties over de v-clicks gelezen en het is allemaal heel herkenbaar, ook wij zitten met dezelfde problemen. scooter ook gekocht in juni 2008 en op dit moment staat hij bij de importeur(?????) ter reparatie maar hoe of wat weten we nog altijd niet, staat er inmiddels meer dan 2 weken. flink balen zeker over al die extra onkosten(denk aan ander vervoer en telefoontjes met de dealer) wat staat er nu verder te gebeuren, voor ons een groot vraagteken???????ook een bericht gezonden naar peugeot zelf, en dus maar weer afwachten????????????? weet er iemand al iets meer? groetjes ron van motman, hoensbroek zuid limburg

Re: v-click snorscooter

Geplaatst: 08 mar 2009 15:51
door Sunshine_07
Hallo Ron,

ik heb eerder een bericht geplaatst op dit forum.
Inmiddels heeft mijn V Clic 2 weken in Veenendaal gestaan (bij Peugeot fabriek).
Peugeot erkent de problemen van deze modellen.
Nu heb ik hem terug sinds vorige week. Na een hele lijst van modificaties die ik nota bene moest ondertekenen, wat ik dus niet heb gedaan (tip: niet tekenen!).

Als je interesse hebt mag je contact met me opnemen.
Ik woon ook in Parkstad en ben bezig met onderzoek van volgende te nemen stappen (en al veel wijzer geworden).
Ik weet alleen even niet hoe ik mijn mailadres kan afschermen.

Vriendelijke groeten, 'Sunshine'

Re: v-click snorscooter

Geplaatst: 18 apr 2009 18:03
door gerdien pompert
mijn dochter heeft sinds maart 2008 een peugeot v click,heel hard gespraard,van haar amper 3 euro per uur,en apetrots dat ze eindelijk het geld bij elkaar had.
Een splinternieuwe peugeot v click.
Inmiddels zijn we er wel achter dat het allemaal geen rozegeur en maneschijn is,haar scooter gebruikt ze voornamelijk om mee naar der werk te gaan,2 km per dag, en 1 keer per week een rit van 25 km naar
school.
Haar v click staat meer bij de rijwielhandelaar als dat ze er op rijd.
de reparaties tot nu toe zijn:
Een nieuwe accu,benzineleiding die stuk was,schakelaar in standaard vervangen/weggehaald,nieuwe bougies,richtingaanwijzer stuk,nieuwe sproeiertjes,opnieuw afgesteld,moeilijk starten,tijdens de winter het steeds bevriezen van de gaskabel,en nu tot overmaat van ramp ,afbreken van de gaskabel,wat niet onder garantie valt,en dus een rekening van 75 euro opleverd.
Wij zijn hier dus echt niet blij mee,het kind had er kei hard voor gewerkt en durft er amper op weg,omdat er steeds weer wat mee is en ze onderweg stilstaat.Hoe kom ik aan het adres van de importeur,waar ik deze klacht kan melden ,weet iemand dat..

Re: v-click snorscooter

Geplaatst: 18 apr 2009 18:55
door G7
Je kunt je klachten sturen naar: [email protected]

Re: v-click snorscooter

Geplaatst: 18 apr 2009 19:21
door gerdien pompert
G7 bedankt voor je snelle reactie,mijn mail is dus al weg,ik hou jullie op de hoogte.. :D