LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleidende ''Scooter'' enquete 100real

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
vamozz

Misleidende ''Scooter'' enquete 100real

Ongelezen bericht door vamozz »

Hallo,

Op http://www.100real.nl/NL/ADS/1763062863 ... 550&tick=0 kun je meedoen met een zogenaamde ''scooter''-enquete.

Het gaat hier helaas helemaal niet om die enquete, het gaat erom dat je de vragen beantwoord, je gegeven invult (voor als je prijswinnaar bent, lachtertje!!)

Vervolgens krijg je een sms die je moet bevestigen, voordat je het weet heb je je aangemeld voor een abonnementsdienst á € 3 per item, 3 per week.

PS: Mocht de link niet meer actief zijn dan kun je hier de screenshot downloaden: 100real.pdf

DIT IS ECHT BELACHELIJK (OOK AL STAAN DE ''ALGEMENE'' VOORWAARDEN ONDERAAN DE SITE, DEZE LEZEN VEEL JONGEREN NIET!!)

Ook een schande dat een gerenommeerd scootermerk als Piaggo hier aan mee werkt!

:!: UPDATE: Ik heb net een mail ontvangen van Piaggo benelux, zij hebben niks met deze actie te maken
Laatst gewijzigd door vamozz op 03 mar 2009 15:05, 2 keer totaal gewijzigd.

Paul123

Re: Misleidende ''Scooter'' enquete 100real

Ongelezen bericht door Paul123 »

Ik heb slechtere voorbeelden gezien qua vermelden van kosten.. Het staat op de voorpagina, en nog vrij groot ook. Maar een waardeloze actie blijft het natuurlijk!

Hoe kom je er eigenlijk bij dat Piaggo aan deze actie mee werkt?

vamozz

Ongelezen bericht door vamozz »

Geplaatst op 03 Mrt 2009 14:43 door Paul123

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb slechtere voorbeelden gezien qua vermelden van kosten.. Het staat op de voorpagina, en nog vrij groot ook. Maar een waardeloze actie blijft het natuurlijk!

Hoe kom je er eigenlijk bij dat Piaggo aan deze actie mee werkt?

Ja ik heb idd ook slechtere voorbeelden gezien, maar de front-actie is zo gemaakt dat mensen absoluut geen idee hebben dat ze zich aanmelden voor een abonnementsdienst, en dat is ronduit zielig!

jor

Ongelezen bericht door jor »

Dit is een betaalde abonnementsdienst, €3.00 per item, max. 3 items per week. Afmelden? Sms STOP naar 4050.
*Dit is een abonnementsdienst. De kosten bedragen € 3.00 per item (+ sms download kosten), er zijn drie items per week.
Ook ik vind dit soort actie's totaal waardeloos, echter er staat zelfs onderaan de pagina deze tekst en je weet dus waar je aan begint. Geef dus nimmer je mobiel nummer zomaar weg voordat je goed gelezen hebt waar je toe verplicht (kan)worden.

Mvg Jor.

Gesloten