Vreemde behandeling in O2 Plaza winkels
Geplaatst: 10 jan 2003 13:45
Beste allemaal,
Ik kwam een week geleden thuis na een bezoek aan de O2 Plaza winkel in mijn woonplaats. Daar ben ik inmiddels bekend als "die rooie kop", want ik hoorde ze dat zeggen toen ik hun zaak verliet.
Misschien niet zo verwonderlijk, gezien hetgeen zich tijdens mijn aanwezigheid heeft afgespeeld.
We stonden in een rij van 5 personen. Er waren 2 verkopers aanwezig. Het was 13.00, schat ik. Het werd 13.30 en dezelfde 2 verkopers waren nog steeds met dezelfde klanten bezig. Toen zei ik tegen één van de verkopers dat ik weinig tijd had en dat ik nog boodschappen bij de Blokker moest doen en hij zei tegen mij dat ik na een half uur kon terugkomen en dat ik dan meteen zou worden geholpen.
Klokslag 14.00 was ik terug bij de O2 Plaza en ik zie een rij klanten die inmiddels behoorlijk was aangegroeid. Ik trek me hier niets van aan en loop direct naar de verkoper toe. En dan zegt die verkoper: Sorry mevrouw, maar u ziet dat er mensen voor u in de rij staan, misschien wilt u achteraan aansluiten.
Ik zei tegen hem dat hij mij een belofte had gedaan, waarna hij zei dat ik hem niet goed had begrepen. Hij zou bedoeld hebben dat het rond 14.00 uur waarschijnlijk rustiger zou zijn in de winkel.
Ik accepteerde zijn uitleg niet en toen heeft hij de chef erbij geroepen. We hebben een tijd lang met elkaar de situatie besproken, waarna de chef mij heeft geholpen.
So far so good, zou je denken. Maar ja, wat zegt die druiloor dan tegen zijn collega als ik de winkel uitloop:
"Nou daar gaat ze dan, die rooie kop".
Hierbij doe ik mijn beklag over deze behandeling. Gisteren heb ik een brief naar O2 verstuurd, nu dus een mail naar de TROS. Laat het ze alsjeblieft duidelijk zijn dat ze zo niet met hun klanten kunnen omgaan!
Gemma
Ik kwam een week geleden thuis na een bezoek aan de O2 Plaza winkel in mijn woonplaats. Daar ben ik inmiddels bekend als "die rooie kop", want ik hoorde ze dat zeggen toen ik hun zaak verliet.
Misschien niet zo verwonderlijk, gezien hetgeen zich tijdens mijn aanwezigheid heeft afgespeeld.
We stonden in een rij van 5 personen. Er waren 2 verkopers aanwezig. Het was 13.00, schat ik. Het werd 13.30 en dezelfde 2 verkopers waren nog steeds met dezelfde klanten bezig. Toen zei ik tegen één van de verkopers dat ik weinig tijd had en dat ik nog boodschappen bij de Blokker moest doen en hij zei tegen mij dat ik na een half uur kon terugkomen en dat ik dan meteen zou worden geholpen.
Klokslag 14.00 was ik terug bij de O2 Plaza en ik zie een rij klanten die inmiddels behoorlijk was aangegroeid. Ik trek me hier niets van aan en loop direct naar de verkoper toe. En dan zegt die verkoper: Sorry mevrouw, maar u ziet dat er mensen voor u in de rij staan, misschien wilt u achteraan aansluiten.
Ik zei tegen hem dat hij mij een belofte had gedaan, waarna hij zei dat ik hem niet goed had begrepen. Hij zou bedoeld hebben dat het rond 14.00 uur waarschijnlijk rustiger zou zijn in de winkel.
Ik accepteerde zijn uitleg niet en toen heeft hij de chef erbij geroepen. We hebben een tijd lang met elkaar de situatie besproken, waarna de chef mij heeft geholpen.
So far so good, zou je denken. Maar ja, wat zegt die druiloor dan tegen zijn collega als ik de winkel uitloop:
"Nou daar gaat ze dan, die rooie kop".
Hierbij doe ik mijn beklag over deze behandeling. Gisteren heb ik een brief naar O2 verstuurd, nu dus een mail naar de TROS. Laat het ze alsjeblieft duidelijk zijn dat ze zo niet met hun klanten kunnen omgaan!
Gemma