Administratieve chaos bij Canal Digitaal
Geplaatst: 04 mar 2009 06:16
Twee keer heb ik een wijziging ingevoerd op mijn pakket (overname kaart en uitbreiding). Beide keren heeft het mij heel veel moeite en ergernis gekost om een goede factuur te krijgen (die ik graag betaal).
Op het moment ben ik al ruim drie maanden bezig om een juiste factuur te krijgen na een smartcardovername. Al drie maanden wordt mij verzekerd dat het nu echt geregeld is. Als ik bel dan ligt het probleem bij mij omdat ik te laat gebeld heb, rood haar heb (natuurlijk bij wijze van spreken) etc.
Mijn zwager heeft een formulier voor een verhuizing ingevuld en kreeg netjes een brief dat Canal Digitaal het betreurde dat hij zijn abonnement heeft opgezegd. Ik hoor om mij heen steeds meer van dit soort signalen. Wat is jullie ervaring?
Laat het ook horen als het wel goed is!
Op het moment ben ik al ruim drie maanden bezig om een juiste factuur te krijgen na een smartcardovername. Al drie maanden wordt mij verzekerd dat het nu echt geregeld is. Als ik bel dan ligt het probleem bij mij omdat ik te laat gebeld heb, rood haar heb (natuurlijk bij wijze van spreken) etc.
Mijn zwager heeft een formulier voor een verhuizing ingevuld en kreeg netjes een brief dat Canal Digitaal het betreurde dat hij zijn abonnement heeft opgezegd. Ik hoor om mij heen steeds meer van dit soort signalen. Wat is jullie ervaring?
Laat het ook horen als het wel goed is!